فرماندار خبر داد؛

افزایش 99.7 درصدی اعتبارات سال‌جاری در رودسر/ تخصیص اعتبار برای دستگاه های ناتوان در جذب سال ۹۹ صفر خواهد بود

فرماندار رودسر، از رشد ۹۹.۷ درصدی اعتبارات سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تخصیص اعتبارات امسال برای دستگاه های ناتوان در جذب سال ۹۹ صفر خواهد بود؛ اجازه نمی دهیم مدیرانی که نسبت به موضوعات ابلاغی به ویژه جذب اعتبارات بی توجه هستند، اعتبارات سال ۱۴۰۰ را نیز بسوزانند.
تصویر افزایش 99.7 درصدی اعتبارات سال‌جاری در رودسر/ تخصیص اعتبار برای دستگاه های ناتوان در جذب سال ۹۹ صفر خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، محمدمهدی مظفری در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر، با تاکید بر لزوم پیگیری ادارات جهت جذب اعتبارات عمرانی و مبادله موافقت نامه طی مدت باقی مانده تا پایان شهریورماه سال جاری، اظهار کرد: وضعیت جذب اعتبارات سال ۹۹ توسط دستگاه ها را احصا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات امسال برای دستگاه های ناتوان در جذب سال ۹۹ صفر خواهد بود، تصریح کرد: اجازه نمی دهیم مدیرانی که نسبت به موضوعات ابلاغی به ویژه جذب اعتبارات بی توجه هستند، اعتبارات سال ۱۴۰۰ را نیز بسوزانند.

فرماندار رودسر، با اشاره به موفقیت پایین دستگاه ها در جذب اعتبارات ۹۹، افزود: طی برگزاری نشست های مرتبط، یک برنامه مالی مناسب برای سال جاری تدوین خواهیم کرد تا بتوانیم از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی برای رشد و توسعه رودسر به ویژه مناطق محروم استفاده کنیم.

مظفری، از رشد ۹۹.۷ درصدی اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این اعتبار، باید در حوزه اعتبارات ملی از محل آب روستایی و راه روستایی ویژه مناطق محروم نیز پیگیر باشیم.

وی جذب حداکثری اعتبارات را عامل مهمی در رفع محرومیت ها به ویژه در بخش رحیم آباد دانست و بیان کرد: باید به حوزه آب و راه روستایی توجه کنیم؛ خوشبختانه با مساعدت نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات ملی خوبی نیز برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار رودسر، با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲۸ پروژه در دست اقدام داریم، گفت: باید با جذب اعتبارات و استفاده از منابع ملی پروژه های حائز اهمیت شهرستان را به سرانجام برسانیم.

وی پروژه های عام المنفعه را اولویت تخصیص اعتبار دانست و یادآور شد: مدیران ذی ربط به ویژه بنیاد مسکن، امور آب و راهداری با جدیت پیگیری جذب اعتبارات ۱۴۰۰ به نحو بهتر و مطلوب تر از ۹۹ باشند.

مظفری، از مدیران خواست از فضای تعاملی جهت همراهی ادارات ذی ربط استفاده کنند و تصریح کرد: بی تردید فرمانداری به اداراتی که در جذب منابع و اعتبارات اهتمام دارند و فضای مدیریتی آنان همراه با تعامل است، نگاه ویژه ای خواهد داشت.

منبع: ایسنا

328193