رئیس بسیج ادارات استان همدان خبر داد:

تشکیل ۳ هزار میز خدمت جهادی توسط بسیج ادارات

رئیس بسیج ادارات استان همدان از تشکیل ۳ هزار میز خدمت جهادی توسط بسیج ادارات استان همدان خبر داد.
تصویر تشکیل ۳ هزار میز خدمت جهادی توسط بسیج ادارات

بختیاری رئیس بسیج ادارات استان همدان در گفتگو با پرسون اظهار کرد: فعالیت بسیج ادارات در دو محور درون سازمانی و برون سازمانی است.

وی افزود: محور نخست در داخل استان شامل کمک مومنانه با همراهی کارمندان بسیجی استان با بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در حوزه مسئولیت اجتماعی در بخش کروناست.

رئیس بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اینکه میزهای خدمت جهادی در این مدت بیش از ۳ هزار بوده است گفت: گروه های جهادی در جهت احداث منازل مسکونی نیازمندان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است.

بختیاری در خصوص اهداف بسیج ادارات خاطرنشان کرد: هدف در دو محور ارتقای کیفیت خدمات دولتی در سایه رضایتمندی مردم در کنار دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی بیان کرد: برای مثال بسیج ادارات در چند وقت اخیر در زمینه چالش برق، پایش شبانه و جلوگیری از استفاده و مصرف بی رویه برق حضور موثر داشته است.

رئیس بسیج ادارات استان همدان در خصوص شاخصه های کارمند طراز انقلاب تصریح کرد: در این شاخصه سه سند بالادستی داریم نخست با اشاره به دانایی و تعهد به گفته قرآن کریم، دوم توجه به نامه ۵۳ نهج البلاغه فرمان امیر المومنین به مالک اشتر در خصوص تبیین نوع نگاه حاکمان به مردم است.

بختیاری افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام رهبری ابلاغ شده به سه محور خودسازی، جامعه پردازی و جامعه تمدن اسلامی نیز باید توجه داشت.

334732