راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونای شهدای بسیج در دزفول

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهدای بسیج از امروز یکشنبه با حضور مسوولان محلی در دزفول فعال شد.
تصویر راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونای شهدای بسیج در دزفول

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی شفیعی رئیس مرکز بهداشت دزفول روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مرکز واکسیناسیون شهدای بسیج دزفول در راستای احترام به شهروندان، کاهش ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی و تسریع در روند واکسیناسیون راه اندازی شد که شامل پنج کانتر است و درصورت تامین واکسن از سوی دولت، روزانه قابلیت تزریق یکهزار و ۵۰۰ واکسن را دارد.
محمدعلی شفیعی ضمن قدردانی از همکاری بسیج افزود: هم از نیروهای جهادی بسیج و هم از نیروهای بهداشت در مرکز واکسیناسیون کرونای شهدای بسیج استفاده شده است.
وی ادامه داد: شهروندان دارای نوبت دوم واکسن‌های سینوفارم و آسترازنکا می‌توانند برای دریافت نوبت دوم واکسن خود به این مرکز واقع در سالن ۹ دی سپاه در کوی پردیس در ۲ شیفت صبح ( هشت الی ۱۳) و عصر (۱۵ الی ۱۹) مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول ابراز امیدواری کرد با مشارکت ادارات و سازمان‌ها و خیرین بتوان خدمات بیشتری را در زمینه واکسیناسیون به شهروندان ارائه داد.
وی افزود: شنبه ۳۰ مردادماه رکورد تزریق هفت هزار و پنج دز واکسن در روز در دزفول شکسته شد که از این تعداد ۶۷۶ مورد دز اول و ۶ هزار و ۳۲۹ مورد دز دوم بود.

شفیعی گفت: نوبت دوم واکسن برکت از امروز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهید رجایی، درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، مرکز خدمات جامع سلامت آزادگان و مرکز جامع سلامت شماره پنج روبروی درمانگاه امام علی (ع) تزریق می‌شود.

وی افزود: واکسیناسیون در همه مراکز تا اطلاع بعدی فقط نوبت دوم انجام می‌شود.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تاکنون افزون بر ۱۲۵ هزار دز واکسن به جمعیت ۵۰۰ هزار نفری این شهرستان تزریق شده است.

منبع: ایرنا

333365