انتقال بیش از 1/3 میلیون بیت کوین توسط نهنگ های ناشناس

طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد زیادی از معاملات رمزارزی که به طور متوسط حامل ​​۲۱،۰۰۰ بیت کوین بودند، در بلاک چین مشاهده شد. در مجموع بیش از ۶۰ میلیارد دلار بیت کوین منتقل شد.

تصویر انتقال بیش از 1/3 میلیون بیت کوین توسط نهنگ های ناشناس

به گزارش سایت خبری پرسون، مجموع ارزش هریک از این ۶۰ انتقال تقریباً ۱ میلیارد دلار یا کمی کمتر است. به طور کلی بیش از ۲ میلیون بیت کوین بین کیف پول های ناشناس جابجا شده است.

مقدار کلی و تقریبی وجوه رمزارزی منتقل شده معادل ۶۰،۴۸۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار فیات است.

انتقال هر یک میلیارد دلار بیت کوین حدود ۱۳ دلار هزینه دارد. روز شنبه، بیش از ۲ میلیارد دلار به همین روش در عرض چند ساعت جابجا شد و این انتقال ها تا آخر هفته ادامه داشتند.

نهنگ ها بیت کوین را ذخیره کرده اند

طبق مقاله ای که اخیراً از The Independent منتشر شده است، طی سه ماه گذشته، نهنگ های رمزارزی به طور فعال بیت کوین خریداری کرده اند، ظاهراً معتقدند که ممکن است در کوتاه مدت رالی مهم دیگری از بیت کوین رخ دهد.

این روزنامه خبری نوشته است که کیف پول هایی با ارزش ۵۰ میلیون دلار بیت کوین یا بیشتر، در طول تابستان مقدار بیت کوین خود را افزایش داده اند.

آخرین باری که چنین تجمع عظیمی صورت گرفت، قبل از آن بود که بیت کوین در آوریل سال جاری (فروردین) به بالاترین حد خود در حدود ۶۴،۰۰۰ دلار برسد.

الکساندرا کلارک (Alexandra Clark)، معامله گری از GlobalBlock مستقر در انگلستان، معتقد است که میانگین متحرک های ساده و نمایی بیت کوین سیگنال های خرید قوی را نشان می دهند. بنابراین، MicroStrategy همچنان بیت کوین خریداری می کند. طبق گزارش U.Today، این شرکت هفته گذشته، ۳۰۹۷ بیت کوین دیگر به مجموعه خود اضافه کرد.

دنیلا هاتورن (Daniela Hathorn)، تحلیلگر بازار DailyFX نیز معتقد است که بیت کوین ممکن است شتاب بگیرد و بزودی تا ۵۵،۰۰۰ دلار افزایش یابد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: u.today

335893