بارداری همزمان ۱۳ همسر یک مرد

خبر جنجالی مردی در کنار 13 همسرش که همگی باردار هستند سوژه داغ رسانه‌ها است که خیلی عجیب و مورد انتقاد و تعجب همگان قرار گرفته‌است.
تصویر بارداری همزمان ۱۳ همسر یک مرد

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، زنان باردار بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند. درباره این زنان باردار که در عکس مشاهده می‌کنید نکته جالبی وجود دارد و آن این است که تمام این زنان باردار همسران یک مرد هستند. تعداد این زنان باردار 13 زن است. این زنان باردار همزمان باردار شده‌اند.

اقدام عجیب و غریب این مرد جنجالی که در بین ۱۳ زن ایستاده و تمام زنان حاضر در عکس نیز باردار هستند! بسیار باورنکردنی و پر از علامت سوال برای کاربرانی که این عکس را دیده‌اند است.

همزمان با انتشار این عکس خبر‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد، این مرد همسر این ۱۳ زن بوده و آن‌ها همزمان باردار شده‌اند و فاصله بارداری زنان بین ۳ تا ۵ هفته بوده‌است!

در برخی از سایت‌ها ادعا شده است که این مرد، یک نیجریه‌ای است، اما وقتی به تصویر دقت می‌کنید متوجه می‌شوید که تمام زنان حاضر در عکس شبیه زنان شرق آسیا هستند و در نتیجه این ماجرا ممکن نیست در نیجریه‌ای رخ داده‌باشد.

هویت مرد دارای 13 زن باردار چیست؟

در برخی دیگر از سایت‌ها نیز ادعا شده‌است که این مرد ژاپنی بوده و با همه همسرانش نیز در ژاپن زندگی می‌کند.

اگر این ادعا درست باشد طبق قوانین ژاپن این کار یک جرم است و بعید به نظر می‌رسد که چنین ماجرایی صحت داشته‌باشد و بیشتر شبیه شوخی‌های فضای مجازی باشد.

منبع: رکنا

334178