ازدواج همزمان مرد هندوستانی با دو زن!

ازدواج همزمان یک مرد هندوستانی با دو زن به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

تصویر ازدواج همزمان مرد هندوستانی با دو زن!

به گزارش سایت خبری پرسون، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم‌های عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که حدود یک ماه پیش بود که ازدواج همزمان یک مرد هندی با دو خواهر خبرساز شده بود به تازگی نیز ازدواج همزمان یک مرد هندی با دو معشوقه خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

در این مراسم ازدواج عجیب که در تاریخ ۱۴ ژوئن در روستای خانپور واقع در تِلانگانا برگزار شد این مرد هندوستانی با دو دختر خاله خود ازدواج کرد. داماد که هویتش «وِهِرین آرجون» اعلام شده در حالی که در ابتدا قصد ازدواج با دختر خاله اش با نام «اوشا رانی» را داشت، مدتی بعد عاشق دختر خاله دیگرش با نام «سورِکها» شد.

این مرد به صورت پنهانی با هر دو دختر خاله اش به مدت چهار سال در ارتباط بود و هیچ یک از آن‌ها در جریان این رابطه‌ها نبودند. اما سرانجام پس از آنکه والدین داماد از او خواستند تا با ازدواج به زندگی خود سروسامان دهد او اعلام کرد که عاشق دو دخترخاله اش شده و قصد دارد با هر دو آن‌ها ازدواج کند.

پس از آنکه خانواده داماد موفق به راضی کردن دو خانواده دیگر شدند مراسم ازدواج این سه نفر روز ۱۴ ژوئن برگزار شد. این در حالی بود که دختر خاله‌های داماد نیز موافقت خود را با این ازدواج اعلام کردند. تصاویری که در رسانه‌های محلی منتشر شده ازدواج همزمان این مرد هندی با دو دخترخاله اش را نشان می‌دهد. با وجود اینکه انجام چنین ازدواج‌هایی در هند غیرمعمول به شمار می‌رود، رئیس روستا آن را یک ازدواج قبیله ای مرسوم دانست و اعلام کرد که چنین ازدواج‌هایی در این منطقه از هند با موافقت کامل خانواده‌ها و پسران و دختران جوان انجام می‌شود.

گفتنی است؛ انجام این مراسم ازدواج در حالی خبرساز می‌شود که یک ماه پیش نیز ازدواج همزمان یک مرد هندی با دو خواهر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود. این ازدواج روز ۷ می‌ در معبد کورودومالا واقع در منطقه «کولار» در ایالت کارناتاکا هند انجام شده بود.

308223