جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

جان باختن 2 قربانی در برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از برجا ماندن ۲ فوتی و ۲ مصدوم بر اثر تصادف رانندگی در مسیر ارتباطی خدابنده - همدان خبر داد.
تصویر جان باختن 2 قربانی در برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی میناخانی جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از جان باختن 2 قربانی در برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری خبر داد.

سرهنگ مهدی میناخانی افزود: این سانحه دلخراش رانندگی، ساعت ۳:۱۰ بامداد در کیلومتر ۱۸ این مسیر ارتباطی بین ۲ دستگاه خودروی سواری دنا و وانت مزدا اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری دنا که یک زن ۴۰ ساله و یک دختر بچه ۱۰ ساله بودند به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت کردند و راننده و سرنشین خودروی وانت مزدا نیز مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده انتقال یافتند.

میناخانی با بیان اینکه طبق گزارشهای واصله وضعیت عمومی راننده وانت مزدا رضایتبخش نیست، تصریح کرد: کارشناسان پلیس، تجاوز به چپ از جانب راننده خودروی سواری دنا را علت اصلی وقوع این حادثه رانندگی تشخیص دادند.

جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی اعمال شده و خلوت بودن جاده ها، برخی رانندگان که بنا به ضرورت تردد می کنند با سرعت بالا حرکت کرده که این نیز خطرآفرین است و باید از این کار پرهیز شود.

استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا

334028