حمایت پارلمان از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

یک نماینده مجلس بیان کرد: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست با ارائه برنامه‌ها و راهکارهای خود به خوبی نمایندگان مجلس را اقناع کند.
تصویر حمایت پارلمان از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام تقوی نماینده تهران بیان کرد: من از موافقان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم. برنامه‌های محمدمهدی اسماعیلی در کمیسیون فرهنگی بررسی شد و توانست با تسلط کامل نمایندگان و اکثر اعضای کمیسیون فرهنگی را اقناع کند.

کوثری نماینده تهران گفت: کمیسیون فرهنگی به اسماعیلی نگاه مثبت دارد. مجلس به فضاسازی‌ها توجهی ندارد و براساس برنامه‌های وزرا تصمیم می گیرد. کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متولی تأیید برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و خوشبختانه برنامه های محمدمهدی اسماعیلی توانسته نظر کمیسیون فرهنگی را تأمین کند.

زاهدی نماینده کرمان اظهار داشت: به اسماعیلی رأی مثبت می‌دهم. وی جوان با استعداد و خوشفکری است که خواهد توانست با اعتماد مجلس در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خوبی انجام دهد.

زهره الهیان، نماینده تهران گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه محور است. جوان است و به زیر ساخت‌ها توجه دارد. بنده با ایشان موافق هستم.

حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده تبریز بیان کرد: اسماعیلی را مناسب تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد می‌دانم. وی دارای سوابق اجرایی قابل قبولی در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و همچنین تحصیلات اجتماعی و سیاسی خوبی است و بنده او را فردی متناسب برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد می‌دانم. آقای اسماعیلی توانسته با برنامه‌های خود نظر اکثریت نمایندگان را جلب کند.

333839

مطالب مرتبط