پویش "حامیان صنعت برق" از وزیر پیشنهادی نیرو حمایت کرد

پویش حامیان صنعت برق کشور از گزینه پیشنهادی وزارت نیرو اعلام حمایت کرد.
تصویر پویش "حامیان صنعت برق" از وزیر پیشنهادی نیرو حمایت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، بیانیه پویش حامیان صنعت برق (نیروهای شرکتی و حجمی شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور) به حمایت از علی اکبر محرابیان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو به شرح زیر میباشد:

انقلاب شکوهمند اسلامی و بهمن ۵۷ تجلی اراده ، حماسه و سرافرازی ملتی بود که در عصر اسارت نفس و عقل، پرده‌های جهالت مدرن را کنار زد و با رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) ، نظم نوین جهانی را بر پایه توحید ، استقلال و آزادی ملت ها بنا نهاد .

اکنون بعد از چهار دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سایه درایت، حکمت و اندیشه والای مقام معظم رهبری و شجاعت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و مقاومت آحاد ملت شریف ایران، سکان اجرایی کشور به دست با کفایت حضرت آیت الله رئیسی سپرده شد .

بی شک، با وجود مشکلات و موانع جدی و تاثیرگذار در راه دولت سیزدهم، عملکرد و کارنامه درخشان آیت الله رئیسی در قوه قضائیه و وعده های انتخاباتی ایشان بویژه در حوزه مبارزه با فساد و استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی، متخصصین، کارشناسان و آحاد مردم ایران اسلامی را به تغییرات اساسی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... امیدوار کرد.

در همین راستا پویش حامیان صنعت برق ( ستاد سابق حامیان صنعت برق دولت مردمی و ایران قوی ۱۴۰۰ ) که با درک جایگاه و اهمیت والای وزارت نیرو در توسعه پایدار، تامین آرامش و آسایش شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی و تناسب آن با وعده‌ها و برنامه‌های انتخاباتی آیت الله رئیسی وارد عرصه انتخابات گردید، ضمن بررسی و تایید برنامه های مهندس علی اکبر محرابیان در حوزه های مختلف صنعت آب و برق، بویژه تأکید ویژه ایشان بر استقرار عدالت سازمانی، تکریم منابع انسانی و شایسته سالاری در وزارت نیرو، حمایت قاطع خود را از گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور منتخب اعلام داشته و مهندس علی اکبر محرابیان را به عنوان وزیر نیرو، شایسته حضور در کابینه مردمی و انقلابی دولت سیزدهم می داند .

امید است با حضور توانمند مهندس محرابیان، شاهد رشد و شکوفایی و توسعه متوازن بخش های مختلف صنعت آب و برق بوده و ثمرات مدیریت جهادی و انقلابی ایشان، بویژه رضایتمندی حداکثری شهروندان را در بخش های مختلف جامعه شاهد و ناظر باشیم .

پویش حامیان صنعت برق (نیروهای شرکتی و حجمی شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور)

برای شناختن ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی، خبر مرتبط با آن را مطالعه کنید

333961