نامه سرگشاده مهدی فرجی به وزیر ارشاد

مهدی فرجی رئیس کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری طی نامه‌ای سرگشاده به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی به مطالبات این کانون شد.
تصویر نامه سرگشاده مهدی فرجی به وزیر ارشاد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی فرجی رئیس کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری طی نامه‌ای سرگشاده به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی به مطالبات این کانون اعم از حمایت مادی و‌ معنوی از فعالیت صنفی کانون، دعوت و حضور فعال کارشناسان و اعضای هیئت مدیره کانون در نشست های تخصصی وزارتخانه و... شد.

متن نامه مهدی فرجی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرح زیر است:

برادر ارجمند

جناب آقای دکتر محمدمهدی اسماعیلی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسماعیلی: اولویت اول ما رسیدگی به عوارض ناشی از کرونا برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است / صالحی: طرح «تجربه‌نگاری» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چراغ راه مدیران جدید خواهد بود

گسترش ارتباط تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذارها بازار گسترده‌تری در این عرصه ایجاد می‌کند / در کنار صیانت از حرفه‌ تهیه‌کنندگی به مشکلات مالیاتی و بیمه اعضا رسیدگی می‌کنیم!

با سلام و تحیات

به اطلاع می رساند که کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری با بیش از چهارصد عضو فعال به عنوان تهیه کنندگان و برنامه سازان رسانه ملی و شبکه های اینترنتی، بیش از یک سال است که در غالب فعالیت صنفی زیر مجموعه وزارت ارشاد با هدف کمک به دولت در سامان دهی این قشر محترم هنری و تخصصی آغاز به کار داشته است .

با احترام از حضور حضرتعالی استدعا و انتظار حمایت شفاف از سربازان فرهنگی و رسانه ای در موضوعات ذیل را داریم :

_حمایت مادی و‌ معنوی از فعالیت صنفی این کانون در کنار سایر صنوف سینما .

_دعوت و حضور فعال کارشناسان و اعضای هیئت مدیره این کانون در نشست های تخصصی وزارتخانه تحت ریاست حضرتعالی .

_ معرفی کارشناسان این کانون جهت نمایندگی اعضای خود در شوراهای حل اختلاف بیمه و مالیات که موانع فراوانی در عرصه تولید و ایجاد اشتغال در این زمینه داشته است .

تلاش های قبلی این کانون فرهنگی برای رسیدن به این مهم متاسفانه در دولت قبلی نادیده گرفته شد و عملا سربازان جبهه فرهنگی رسانه انقلاب مورد توجه قرار نگرفتند.

تهیه کنندگان و برنامه سازان رسانه ملی و شبکه های اینترنتی با بیش از ده هزار نیروی زیرمجموعه خود در تولید آثار هنری نیاز دارند تا با هدف حمایت از تولید و حمایت از فعالیت رسانه ای شان در جبهه انقلاب حمایت جدی شوند .

مزید امتتان خواهد بود در راستای حمایت از این جامعه فرهنگی و هنری دستور مقتضی صادر بفرمایید .

مهدی فرجی برزگر

رئیس هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری

منبع: برنا

351475