موحد در موافقت با وزیر پیشنهادی کار بیان کرد؛

عبدالملکی از پس مشکلات وزارت کار برمی آید

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطعا می‌تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.
تصویر عبدالملکی از پس مشکلات وزارت کار برمی آید

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام سیدمحمد موحد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: اگر کابینه پیشنهادی رئیسی را با کابینه پیشنهادی دولت های سابق مورد مقایسه قرار دهیم به این نتیجه می رسیم که وزرای پیشنهادی این دولت بسیار قوی و نخبه هستند.

وی تأکید کرد: وزرای پیشنهادی رئیسی با هیچ یک از دولت های قبلی قابل مقایسه نیستند و رئیس جمهور افراد توانمند و نخبه ای را برای تصدی وزارتخانه های مختلف کشور در نظر گرفته است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاهی اجتماعی هم جزو نخبگان اقتصادی است و قطعا می تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند و از پسِ مشکلات آن برآید.

موحد گفت: در کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس هم برنامه وزرای پیشنهادی دولت کاملا مورد ارزیابی قرار گرفت و این وزرای پیشنهادی بسیار قوی تر از وزرای پیشنهادی دولت های دیگر هستند و می توان گفت که با این شرایط، دولت رئیسی یکی از قوی ترین دولت های نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

333816

مطالب مرتبط