طغیانی در گفت‌و‌گو با پرسون:

خاندوزی معتقد به تحول اقتصادی در کشور است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گزینه‌های دیگر وزارت اقتصاد، ضعف‌های جدی‌تری داشتند؛ اما اعتقاد خاندوزی به ایجاد تحول در اقتصاد کشور از دیگران پررنگ‌تر است.
تصویر خاندوزی معتقد به تحول اقتصادی در کشور است

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، بیان کرد: تیم اقتصادی دولت که سیاست‌گذاری پولی و مالی کشور را بر عهده دارند، شامل وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه است. از آنها صرفا وزیر اقتصاد برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی می‌شود.

طغیانی تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی، خاندوزی، همکار ما در مجلس و آشنا به مسائل اقتصادی می‌باشند. وی 15 سال در مرکز پژوهش‌های مجلس معاون اقتصادی بوده، گزارش‌های بسیاری نوشته و یا نظارت کرده است. ضمن این که شخصیتی فعال، پویا با افکار منطقی و منظم نسبت به مسائل اقتصادی است؛ مشکلات را به خوبی می‌شناسد، بنابراین گزینه مناسبی برای اداره وزارت اقتصاد هستند.

وی افزود: معرفی آقای خاندوزی خوب و امیدبخش است. اما دو نفر دیگر از تیم اقتصادی انتخاب رئیس جمهور هستند و نیازی به تائید مجلس ندارند. در مورد برنامه‌های میرکاظمی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه اطلاعاتی نداریم. زیرا برای ارائه برنامه‌های خود به مجلس نیامدند و گفت‌وگویی صورت نگرفته که بتوان قضاوت کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: خاندوزی خیرالموجودین بود. می‌توان برای وی ضعف‌هایی در رابطه با تجربه و کار عملی در وزارت‌خانه قائل بود. اما کفه نقاط قوت‌اش سنگین است.

طغیانی در پایان گفت: گزینه‌های دیگر وزارت اقتصاد، ضعف‌های جدی‌تری داشتند؛ اما اعتقاد خاندوزی به ایجاد تحول در اقتصاد کشور از دیگران پررنگ‌تر است.

در بخش مرتبط با طرح صیانت، تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با این طرح را برای شما جمع آوری کرده ایم.

333558

مطالب مرتبط