راه‌اندازی چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول از راه‌اندازی چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان این شهر این شهر خبر داد.
تصویر راه‌اندازی چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، محمدعلی شفیعی نیا روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این مرکز در بلوار علامه مخبر نبش خیابان شهید مفتح واقع است و در حال حاضر در این مرکز فقط واکسیناسیون نوبت دوم سینوفارم انجام می‌شود.

وی افزود: سایر افراد متقاضی دریافت نوبت اول هر کدام از انواع واکسن‌ها، ابتدا باید در سامانه واکسیناسیون به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام و سپس براساس مکان و زمان تعیین شده به مرکز تزریق واکسن انتخابی مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول به شهروندان توصیه کرد از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهرهای اقماری دزفول و یا مراکز بهداشتی شهرستان اندیمشک جهت تزریق واکسن خودداری کنند.
وی درخصوص واکسیناسیون بیماران دیابتی با نوع درمان انسولین نیز گفت: نام این بیماران باید در سامانه معاونت درمان ثبت باشد و از امروز یکشنبه به مرکز خدمات جامع سلامت شهیده دیاحسین (مرکز شماره ۶) واقع در خیابان مسلم بن عقیل جنب پل قدیم مراجعه و نسبت به دریافت واکسن کووید ۱۹ اقدام کنند.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

منبع:ایرنا

330009