علی‌بابا بازار NFT خود را راه‌اندازی کرد

شرکت چندملیتی تجارت الکترونیکی چینی علی بابا، بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) جدیدی را راه اندازی کرده است که به مالکان نشان‌های تجاری اجازه می‌دهد مجوز توکنیزه مالکیت فکری خود را به فروش برسانند.

تصویر علی‌بابا بازار NFT خود را راه‌اندازی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، بازار جدید NFT، با عنوان “حق چاپ دیجیتال بلاکچین و دارایی-تجارت”، از طریق بستر حراج علی بابا قابل دسترسی است. NFT هایی که از طریق این پلتفرم راه اندازی می شوند، بلاکچین حق چاپ جدید، یک پلتفرم فناوری دفتر توزیع شده که به طور مرکزی توسط کمیته حق چاپ انجمن بلاک چین سیچوان اداره می شود، صادر می شود.

بر اساس گزارش 17 آگوست(26 مرداد) نشریه خبری South China Morning Post (SCMP) علی بابا بازاری است که نویسندگان، موسیقیدانان، هنرمندان و توسعه دهندگان بازی را هدف قرار داده است.

بازار در حال حاضر زنده است، میزبان چندین NFT است که قرار است ماه آینده به حراج گذاشته شود. داوطلبان برای شرکت در مزایده ها باید مبلغ 500 یوان (تقریباً 77 دلار) واریز کنند.

خریداران می توانند مجموعه های خود را از طریق برنامه نمونه کارهای رمزنگاری شده، Bit Universe، که در WeChat ادغام شده است، مشاهده کنند.

جاش یی، خبرنگار SCMP در مورد بازار جدید اظهار داشت: “اگرچه خود فناوری مانع از کپی غیرمجاز نمی شود. فروش شامل مالکیت کامل آثار خریداری شده از طریق پلتفرم است. “

بسیاری از NFT های نمایش داده شده بیان نمی کنند که چه حقوقی برای خریداران در نظر گرفته می شود، حتی یکی از NFT ها به نظر می رسد هنرهای هوادار بدون مجوز جنگ ستارگان را به تصویر می کشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

332714