با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیلات را اثربخش کنیم

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه با همکاری شهروندان تعطیلات اثر بخش می‌شود افزود: ضروری است شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و فقط در موارد ضروری از خانه خارج شوند.
تصویر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیلات را اثربخش کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود مرسلپور، موج پنجم بیماری کرونا همچنان روند افزایشی دارد و این موضوع بسیار نگران کننده است لذا امروز همه اقشار جامعه در سطح کشور و به ویژه شهرستان اسلامشهر باید همکاری و همراهی داشته باشند تا بتوانیم از خیز پنجم کرونا ویروس عبور کنیم.

وی افزود: تعطیلات می‌تواند فرصت مناسبی برای قطع زنجیره این ویروس و کاهش تولید بیماری باشد قطعا شهروندان با خانه ماندن در این ایام و رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی می توانند نسبت به اثربخش کردن این تعطیلات اقدام کنند. بی تردید ویروس کرونا ممکن است توسط افرادی که به ظاهر سالم هستند، در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی منتقل شود. بنابراین باید برای حفظ سلامتی و جان عزیزانمان از برپایی میهمانی های خانوادگی پرهیز کنیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به افزایش ابتلاء و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان اسلامشهر افزود: برگزاری مراسم ختم و فاتحه خوانی در آرامستانهای شهرستان از جمله دارالسلام ممنوع است. قطعا مدیر اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان مسئول بقاع متبرکه و امام زاده های شهرستان، مدیر عامل سازمان دارالسلام و متولیان سایر آرامستانها در این زمینه مسئولیت دارند و باید از اجرای هرگونه مراسم ختم بویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم تا با مدیران آرامستان‌های شهرستان همکاری داشته باشند و جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پاسداشت حقوق دیگران از برپایی مراسم ختم و فاتحه خوانی خودداری کنند.

منبع: ایسنا

332596