وزیر پیشنهادی دادگستری برنامه‌های خود را به مجلس ارائه کرد

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از حضور وزیر پیشنهادی دادگستری در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر در نشست حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم دغدغه‌های خود در حوزه قضایی و حقوقی را مطرح کردند.
تصویر وزیر پیشنهادی دادگستری برنامه‌های خود را به مجلس ارائه کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام خانه ملت، حجت الاسلام «حسن نوروزی» در تشریح دستور کار امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از حضور «امین حسین رحیمی» وزیر پیشنهادی دادگستری در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر در نشست، حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم دغدغه‌های خود در حوزه قضایی و حقوقی را مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: اعضای کمیسیون در این نشست بر ضرورت توجه وزیر آینده به تقویت تعامل و ارتباط وزارت دادگستری با قوه قضائیه و ایجاد تحول در قوه قضائیه در رابطه با امور زندانیان، طرح کاداستر، دولت الکترونیک، مالکیت صنعتی و فکری تاکید کردند.

وی یادآور شد: همچنین تقویت تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از سازمان‌های مهم و موثر در تنظیم بازار، ارائه برنامه‌های مناسب برای این سازمان و همچنین تقویت پیگیری کنوانسیون‌ها و کمیسیون‌ها و ارتباط حقوق و قضا در دولت و قوه قضائیه از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد و مورد تاکید نمایندگان قرار گرفت.

331857