رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد:

وزیر پیشنهادی نیرو رویکرد خوب و علمی دارد

رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به سابقه وزارت محرابیان و تجربه وی در حوزه آب و برق افزود: آینده روشنی برای وزارت نیرو با حضور علی اکبر محرابیان در وزارت نیرو متصور هستم.
تصویر وزیر پیشنهادی نیرو رویکرد خوب و علمی دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا جانباز رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره علی اکبر محرابیان؛ وزیر پیشنهادی نیرو اظهارداشت: با توجه به جلسات تخصصی که با وزیر پیشنهادی نیرو داشته‌ایم، به نظر می‌رسد که وی نسبت به حوزه آب و برق و نیروی کارشناسی که در این مجموعه وجود دارد بسیار دغدغه مند است و می‌خواهد تمام توان خود را برای حل مشکلات و اجرای پروژه‌های جدید بگذارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای خوب و علمی علی اکبر محرابیان، این است که می‌خواهد اجرا کننده برنامه های باشد که بخش قابل توجهی از آنها روی کاغذ مانده است؛ با چنین رویکرد و نگاهی وزارت نیرو می تواند چالش های موجود را با سرعت پشت سر بگذارد. مجله دانستنی های سایت پرسون را نیز مطالعه کنید.

رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه‌ای عنوان کرد که وزیر، برنامه ترسیم و تدوین نمی کند بلکه وزارت نیرو به دنبال اجرا برنامه ها باید باشد.این رویکرد بسیار خوب و مثبت است که وزارت نیرو در دوره جدید مدیریت می‌تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق علی اکبر محرابیان، در زمان وزارت صنایع و معادن و پروژه مهر ماندگار امیدوارم که وی با رای بالا بتواند رای اعتماد نمایندگان خانه ملت را بگیرد و در وزارت نیرو برنامه‌های توسعه‌ای خود را عملیاتی کند.

جانباز تاکید کرد: اگر بخواهیم عملکرد موفقی در بخش آب داشته باشیم باید ترکیبی از بخش کشاورزی، شرب و نیازهای زیست محیطی رو تلفیق کنیم و برآن اساس تصمیم گیری کنیم؛ لذا مشکلات موجود با همکاری و همدلی بین مجلس، کارشناسان و صاحبنظران قابل حل است.

331740