اعضای کمیسیون امنیت ملی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور خارجه استقبال کردند

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با اشاره به جلسه عصر این کمیسیون با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: اعضای کمیسیون از برنامه‌ها و عزم وزیر پیشنهادی امورخارجه برای تحقق سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و تحقق راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران براساس منافع ملی و مطالبات مردم و انتظارات مردم استقبال کردند.
تصویر اعضای کمیسیون  امنیت ملی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور خارجه استقبال کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود عباس‌زاده مشکینی درباره جلسه عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: امروز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ دکتر امیرعبداللهیان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزرات امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافتند و به صورت جدی یک تحلیل جامعی از وضعیت موجود کشور در ساحت سیاست خارجی ارائه کردند.

وی تاکید کرد: آقای امیرعبداللهیان همچنین ارزیابی درباره فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدها و نقاط قوت و ضعف سیاست خارجی و همچنین دستگاه دیپلماسی ارائه کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سوالات و پیشنهادات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این جلسه به صورت جدی مطرح شد، گفت: آقای امیرعبداللهیان با حوصله تمام به این سوالات جواب دادند؛همچنین در این جلسه پیشنهادی مطرح شد و این پیشنهادات بررسی شد و به عنوان مکمل به برنامه وزیر پیشنهادی اضافه شد.

عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه امیرعبداللهیان از بدنه وزرات خارجه بوده و مدت قابل توجهی را در مجلس مسئول تنظیم ارتباطات خارجی بود، گفت: روی هم رفته به نظر می‌رسید که اعضای کمیسیون از برنامه‌های و عزم وزیر پیشنهادی امورخارجه برای تحقق سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و تحقق راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران براساس منافع ملی و مطالبات مردم و انتظارات مردم استقبال کردند که ان شاءلله در این عرصه از وزرای موفق کشور باشند.

331859