رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

وجود وفاق در استان برای تحقق توسعه صنعتی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از وجود وفاق خوب در استان برای تحقق توسعه صنعتی خبر داد و گفت: پروژه های افتتاح شده و در دست اجرا گواه این موضوع است.
تصویر وجود وفاق در استان برای تحقق توسعه صنعتی

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه توسعه صنعتی مستلزم همراهی همه نهادها و دستگاههای اجرایی است، افزود: یکی از وظیفه خودم می دانم از تک تک مدیران استان، در مسیر تحقق توسعه صنعتی در استان تشکر کنم چرا که موفقیت در این بخش منحصر به نقش آفرینی یک دستگاه نیست بلکه همکاری همه بخش های اقتصادی، نظارتی ، سیاسی و امنیتی می طلبد.

وی با بیان اینکه سال گذشته به ارزش هشت هزار میلیارد تومان پروژه های سرمایه گذاری صنعتی در استان به مرحله بهره برداری رسید، اظهار داشت: در سال جاری نیز ۱۴ پروژه بزرگ و تاثیر گذار به بهره برداری می رسند.

وی افزود: مجموع سرمایه گذاری این پروژه ها بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی چهار ماهه سال جاری میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان رشد قابل توجه ۲۰۰ درصدی را داشته است.

فغفوری افزود: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در واحدهای صنعتی راه اندازی شده در این مدت بالغ بر ۲۵ هزارو ۳۶۹ میلیارد ریال است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته هشت هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: تاکنون در سطح استان ۲ هزار و ۹۳۵ جواز تاسیس صادر شده است.

وی افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این واحدها بالغ بر ۶۱۴ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال می باشد که زمینه اشتغال ۱۰۰ هزار نفر در استان فراهم می شود.

منبع: ایرنا

335351