مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در زنجان تاکید کرد:

خبرنگار؛ عهده‌دار مسئولیت خطیر آگاه‌سازی عمومی در جامعه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: خبرنگاران، سفیران آگاه‌سازی جامعه هستند.
تصویر خبرنگار؛ عهده‌دار مسئولیت خطیر آگاه‌سازی عمومی در جامعه

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، حسن خانمحمدی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی افزود: فعالیت‌ها، تلاش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های صحیح در خبرگزاری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: زحمات اطلاع‌رسانی برای عموم هموطنان در جامعه برعهده خبرنگاران است که باید تلاش کنیم تا انعکاس درستی انجام شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این بانک همواره برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در تلاش است و به طور روز افزون فعالیت های خود را در این راستا گسترش می‌دهد.

خانمحمدی یادآوری کرد: سعی کرده ایم منابعی که جذب می‌کنیم در راستای رفع بخشی از مشکلات افرادی که در زندگی گرفتاری‌هایی دارند، باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تلاش خبرنگاران این رسانه دست به دست هم دهیم و آنگونه که شایسته است در سطح استان زنجان فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران اطلاع رسانی شود تا بتوانیم منابع قابل توجهی در این راستا جذب کنیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان به عملکرد سال گذشته اشاره کرد و گفت: ٣۵ هزارو ٧۵٠ فقره وام قرض الحسنه در بخش های مختلف معادل هشت هزار و ۶١٧ میلیارد و ۶٧۴ میلیون ریال پرداخت کرده‌ایم.

خانمحمدی با تاکید بر اینکه این تسهیلات فقط از منابع مردمی پرداخت شده است، اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان هیچ منابع دولتی ندارد در بخش های مختلف برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آزادسازی زندانیان، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی، زنان سرپرست خانوار و دیگر حوزه ها وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

منبع: ایرنا

331071