نماینده ولی‌فقیه در کردستان عنوان کرد:

مسئولان به معنای واقعی و عملی مشکلات خبرنگاران را حل کنند/ وعده و وعید بس است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: آن دست از مسئولان و دولتمردان که با اصحاب رسانه در ارتباط هستند موظفند که مشکلات این قشر را شناسایی و حل نمایند و از شعار و وعده و وعید به شدت پرهیز نمایند.

تصویر مسئولان به معنای واقعی و عملی مشکلات خبرنگاران را حل کنند/ وعده و وعید بس است

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در مزار شهدای گمنام شهر سنندج برگزار گردید، در سخنانی عنوان کرد: خبرنگاران همواره نشان داده‌اند که کم توقع، پرکار، مردمی هستند و در این حال از مظلومیت‌هایی بسیاری رنج می‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: در دیدارهایی که با خبرنگاران و اصحاب قلم در استان کردستان داشته‌ام به عینه شاهد مشکلات این صنف بوده‌ام ولی این افراد با سعه صدر همچنان در کار خود مصمم و ثابت قدم هستند که این قابل تقدیر و تجلیل است.

این استاد حوزوی بیان کرد: آن دست از مسئولان و دولتمردان که با اصحاب رسانه در ارتباط هستند موظفند که مشکلات این قشر را شناسایی و حل نمایند و از شعار و وعده و وعید به شدت پرهیز نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: این نظام نیازمند رسانه‌های قوی و انقلابی است، بنابراین برای زنده نگه داشتن شعارهای این انقلاب باید رسانه‌ها و خبرنگاران را حمایت کنیم و اجازه ندهیم که مشکلات روزمره آنان را به حاشیه بکشاند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: زمانی که رسانه‌ها اوضاع را رصد می‌کنند و نقدهای منصفانه خود درباره جامعه را بیان می‌کنند همین امر باعث می‌شود که بسیاری از مدیران به خود بیایند و در مسیر درست قرار بگیرند، بنابراین درخواست ما از خبرنگاران این است که همواره مطالبه گرانی خوب برای جامعه باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اکنون عصر تقابل رسانه است، دوران تقابل نظامی گذشته است، بنابراین برای پیروزی در این میدان لاجرم باید حوزه رسانه را به معنای واقعی و عملی تقویت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که خبرنگاران به مانند گذشته همواره امانتدارانی درستکار و نیک اندیش باشند تا ان شاء الله شاهد برطرف شدن یک به یک مشکلات در کشور باشیم.

331428