معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

ثبت‌نام مسکن ملی خبرنگاران همان آورده و بازپرداختی را خواهد داشت

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: شرایط ثبت نام مسکن ملی خبرنگاران مشابه سایر ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی مسکن خواهد بود.
تصویر ثبت‌نام مسکن ملی خبرنگاران همان آورده و بازپرداختی را خواهد داشت

سعید شاهین فر در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: هیچ تفاوتی در میزان آورده و بازپرداخت اقساط مسکن ملی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه با سایر شرکت‌کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد.

وی به انعقاد تفاهم نامه میان وزارت راه و شهرسازی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و عنوان کرد: این تفاهم نامه در خصوص ثبت‌نام خبرنگاران در طرح اقدام ملی مسکن منعقد شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: به واسطه تفاهم نامه میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارشاد اسلامی اجازه ثبت نام به هنرمندان، خبرنگاران، اصحاب رسانه و سایر کارکنان ارشاد اسلامی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن داده شده است.

شاهین فر با بیان اینکه اقشار فوق جهت ثبت‌نام در سامانه اقدام ملی مسکن ابتدا احراز شرایط می شوند عنوان کرد: پس از آن سایر مراحل از جمله میزان آورده مالی و نحوه بازپرداخت اقساط آن ها اعلام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پایان تاکید کرد: ابتدا بایستی زمان ثبت‌نام خبرنگاران در طرح اقدام ملی مسکن توسط وزارت ارشاد مشخص شود تا پس از آن بتوان به طور دقیق در این مساله صحبت کرد.

فاطمه شمشیرگر _ استان زنجان

330567