در اردیبهشت ماه رخ داده است؛

دیدار مدیر عامل کوین بیس و رئیس فدرال ررزو

بر اساس مستنداتی که فدرال رزرو ارائه کرده است، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، و برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، روز 11 می (21 اردیبهشت) با یکدیگر ملاقات کره اند.
تصویر دیدار مدیر عامل کوین بیس و رئیس فدرال ررزو

به گزارش سایت خبری پرسون، ظاهراً، پل رایان، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا نیز در این نشست حضور داشته است. هنوز دلیل حضور وی در این جلسه مشخص نیست.

روز چهاردهم می (24 اردیبهشت)، آرمسترانگ در توییتر خود گفت که “این هفته بیشتر وقت خودم را صرف ملاقات با اعضای کنگره و روسای سازمان های مختلف فدرال کردم”، اما به طور خاص، نامی از جروم پاول به میان نیاورد.

این جلسه کمتر از یک هفته قبل از اعلام برنامه فدرال رزرو مبنی بر انتشار مقاله ای درباره جزئیات تحقیقات آن درباره ارز دیجیتال بانک مرکزی برگزار شده است.

آرمسترانگ در آن زمان هدف خود از دیدار با اعضای کنگره و سران سازمان های فدرال را پاسخ به سوالات آنها درباره ارزهای دیجیتال و آگاهی از نحوه تنظیم مقررات این حوزه در آمریکا اعلام کرده بود. او با تاکید بر مواضع قبلی خود پیرامون ارز دیجیتال بانک مرکزی چین، یوآن دیجیتال را تهدیدی مهم برای دلار آمریکا برشمرد.

جلسه 11 می آرمسترانگ و پاول مصادف با سقوط قیمت بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه بود. در همان هفته، قیمت بیت کوین از حدود 50000 دلار تا مرز 40000 کاهش یافت.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: decrypt

310593