مسئول بسیج رسانه استان زنجان:

جشنواره رسانه ابوذر دی‌ماه برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ابوذر طی ۲۱ دی‌ماه همزمان با روز بسیج رسانه خبر داد.
تصویر جشنواره رسانه ابوذر دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، رضا جمالی شامگاه دیروز (۱۸ مردادماه) در مراسم معارفه رئیس بسیج رسانه شهرستان خرم‌دره، با بیان اینکه یکی از برنامه سازمان بسیج، قشری کردن بسیجیان در گروه‌ها و اقشار مختلف است، اظهار کرد: یکی از اقشار تاثیرگذار، بسیجیان هستند که در این راستا بسیج رسانه زنجان حدود ۹ سال است که در کشور راه‌اندازی شده و در استان زنجان نیز همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در فعالیت‌های بسیج استان مدنظر قرار گرفت، تمرکززدایی بسیج رسانه از مرکز استان است، تصریح کرد: در همین راستا بسیج رسانه در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده شکل گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بسیج رسانه اغلب با پایگاه خبری اشتباه گرفته می‌شود، اضافه کرد: این امر در حالی است که بسیج رسانه سازمانی است که شاکله آن از اصحاب رسانه تشکیل می‌شود و باید در راستای هم‌گرایی آنان در برنامه‌ها فعالیت کند.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان، با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که خبرنگاران در سراسر کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که تشکل‌های صنفی آنان آن‌طور که باید و شاید قوی ظاهر نمی‌شود، گفت: این امر یک خلاء برای حوزه خبرنگاری محسوب می‌شود که بسیج رسانه می‌تواند در پر کردن این خلاء موثر واقع شود.

جمالی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از مشکلاتی که خبرنگاران در سراسر کشور با آن مواجه هستند، این است که اغلب فعالیت‌ آنان به صورت انفرادی انجام می‌شود، ادامه داد: همین امر سبب می‌شود نتیجه خوب حاصل نشود.

وی با بیان اینکه همه ساله ۱۷ مرداد جشنواره ابوذر در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: برای اینکه بسیج رسانه‌های شهرستان نیز بتوانند در این حوزه فعال شوند، جشنواره رسانه ابوذر امسال ۲۱ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

330697