جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان برگزار می شود .+جزئیات

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان با هدف ایجاد زمینه پویایی و نشاط، رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت و توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود.
تصویر جشنواره رسانه‌ای ابوذر  استان اصفهان برگزار می شود .+جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان، امسال با هدف تلاش برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی رسانه‌ها، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت، برجسته‌سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه‌های استان و همچنین توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی طبق شرایط و مقررات تعیین شده در دو بخش موضوعی و آزاد به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود با موضوعات شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، پیوند رسانه‌ای صنعت و تولید، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی_ اسلامی، خانواده و جامعه و فرزندآوری را ارسال کنند.

همچنین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، ۲۵ آبان، افتخار اصفهان و اصفهان برخوردار، واقعیت یا خیال هم از محورهای استانی این دوره از جشنواره است که اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، گزارش ویدئویی، مستند، موشن‌گرافی و پادکست ارسال کنند.

ایجاد زمینه پویایی و نشاط رسانه‌ای، ارتقای دانش رسانه‌ای، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه استان در عرصه رسانه و امیدآفرینی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان است که تمام رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات شامل نشریات مکتوب و الکترونیک مستقر در اصفهان و رسانه‌های محلی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین قابل ذکر است، آثار ارسالی باید از تاریخ یک مهر ۱۴۰۱ تا پایان دی ۱۴۰۲ در رسانه‌های رسمی کشور منتشر شده باشد که شرکت کنندگان می‌توانند در دو بخش آزاد و در هر قالب سه اثر و در دو بخش موضوعی در هر بخش سه اثر و در بخش عکس در بخش آزاد و موضوعی پنج تک‌عکس ارسال کنند، آخرین مهلت ارسال آثار پایان دی و ارسال اثر به جشنواره تنها از طریق سامانه امکان‌پذیر است.

گفتنی است شرکت کنندگان در بخش تیتر باید اثر خود را به طور کامل ارائه داده و همچنین آثار فاقد نام نویسنده یا دارای نام نویسنده مستعار در صورت راهیابی به مرحله نهایی داوری باید به تأیید (مهر و امضا) مدیرمسئول نشریه یا خبرگزاری و پایگاه خبری برسد، در غیر این صورت از داوری کنار گذاشته می‌شود، همچنین آثار باید دارای شناسنامه(لوگوی نشریه، تاریخ انتشار و در خبرگزاری‌ها url و تاریخ درج) باشد.

ارزیابی آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی و توسط هیئت داوران جشنواره انجام می‌شود و برگزیدگان هر بخش بر اساس تعداد نفرات شرکت‌کننده در آن بخش متغیر خواهد بود، بخش‌های کمتر از پنج نفر شرکت‌کننده در بخش‌های دیگر ادغام یا حذف می‌شوند که در نهایت آثار برگزیده جشنواره استانی ابوذر، به جشنواره کشوری راه پیدا خواهد کرد.

منبع: رسانه بسیج

575116