دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

امیدواریم با تعامل با دولت بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران موفق شویم

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری خود در دولت جدید را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم که با تعامل با دولت انقلابی بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران کارنامه موفقی داشته باشیم.

تصویر امیدواریم با تعامل با دولت بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران موفق شویم

به گزارش سایت خبری پرسون از استان کردستان، محمود الله‌مرادی؛ دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: انتخاب روزی به نام روز خبرنگار نشان از اهمیت والای این قشر در مقوله اطلاع رسانی دارد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: خوشبختانه شاهد تعامل رسانه‌های کردستان به ادارات استان و نیز پیگیری مشکلات جامعه و مردم توسط اصحاب رسانه هستیم که این یک خبر مسرت بخش برای همه ماست.

الله‌مرادی در ادامه سخنان خود بیان کرد: شناسایی مشکلات و ناهنجاری‌ها در جامعه و رفع و اصلاح آنها بی‌شک با حضور و پیگیری خبرنگاران در سطح استان قابل حل خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه اول محرم امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیش از 330 برنامه ویژه این ایام در دست اجرا خواهد داشت.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد: مهمترین هدف از برگزاری این 330 برنامه در دهه اول محرم که دهه امر به معروف و نهی از منکر نیز می‌باشد، نهادینه سازی فرایض دینی در جامعه می‌باشد.

الله‌مرادی عنوان کرد: یکی از نیازهای جامعه اسلامی نهادینه‌سازی فریضه دینی و الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات در اجتماع حل خواهند شد و در این میان نیازمند همراهی و تعامل مردم هستیم.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری خود در دولت جدید را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم که با تعامل با دولت انقلابی بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران کارنامه موفقی داشته باشیم.

330551