گرامیداشت روز خبرنگار در بانک ملی ایران

همزمان با فرارسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار، عضو هیات عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع خبرنگاران واحد روابط عمومی از آنها تقدیر کرد.
تصویر گرامیداشت روز خبرنگار در بانک ملی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن مونسان در این جلسه با تقدیر از خبرنگاران، رسانه را جزء اساسی زندگی امروزه خواند و تاکید کرد: نقش خبرنگاران در انعکاس فعالیت های سازمانی بسیار اهمیت دارد و از این رو،‌ بانک ملی ایران همواره با خبرنگاران و اصحاب رسانه در تعامل نزدیک بوده است.

وی با اشاره به این که خبرنگاران باید با حفظ امانت و صداقت،‌ رویدادها را رصد کرده و آن ها را به مخاطبان عرضه کنند، اظهار کرد: جامعه بدون رسانه، نمی تواند حیات سالم داشته باشد و این رسانه است که همه اجزای جامعه را به تحرک و پویایی وا می دارد.

در این جلسه که نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی و معاونان این اداره نیز در آن حضور داشتند،‌ از اعضای هیات تحریریه ماهنامه «سفیر» و خبرنگاران روابط عمومی بانک قدردانی شد.

گفتنی است به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که هر سال و با حضور جمع زیادی از خبرنگاران رسانه ها در بانک ملی ایران برگزار می شد،‌ به پایان دوران پاندمی موکول شده است.

330067