مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

حرفه خبرنگاری تعطیلی ندارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران استان از نجیب ترین، پاکترین، پرتلاش ترین و کم توقع ترین افراد هستند که همواره در تمامی صحنه ها پای کار بوده اند.
تصویر حرفه خبرنگاری تعطیلی ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، احمد حسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین غبار روبی مزار شهدای خرم آباد که صبح یکشنبه هفدهم مرداد ماه، همزمان با روز خبرنگار با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی، سرپرست شهرداری و ریاست شورای اسلامی شهر خرم آباد و تعدادی از خبرنگاران استان برگزار شد، ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه و مطبوعات استان، گفت: هر روز، روز خبرنگار است زیرا فعالیت این حوزه تعطیلی ندارد و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تمامی روز های سال در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا بتوانیم برنامه ی ویژه ی روز خبرنگار را در استان برگزار کنیم، اما شرایط قرمز کرونایی مانع از آن شد و انشاالله در روزهای آتی با دستور استاندار محترم و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هدایای روز خبرنگار اهدا می شود.

وی با اشاره به حادثه شهادت شهید خبرنگار " محمود صارمی " ابراز داشت: برای ما لرستانی ها افتخار بزرگی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی سالروز شهادت شهید صارمی را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری نموده است.

فتایی خبرنگاران استان را از نجیب ترین، پاکترین، پرتلاش ترین و کم توقع ترین افراد دانست و ابراز داشت: خبرنگاران در تمامی صحنه ها پای کار هستند و به ویژه در ایام سخت کنونی در راستای اقناع جامعه برای پایبندی به محدودیت ها و رعایت پروتکل ها فعالیت های ماندگای داشته اند.

عاطفه موسی فرد / لرستان

330121

مطالب مرتبط