قیمت روز ارز دیجیتال 19 بهمن 1401

وضعیت رو به بهبود بازار رمزارزها باعث شده تا افراد زیادی خواهان حضور در این بخش شوند. رشد قیمت ارز دیجیتال های رده اول و دوم بازار علت اصلی جلب توجه بیشتر سرمایه گذاران به بازار ارزهای دیجیتال است.
تصویر قیمت روز ارز دیجیتال 19 بهمن 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، افزایش قیمت ارز دیجیتال مهمی مثل بیت کوین و به دنبال آن جذب سرمایه جدید و رشد تراکنش‌ها در چند هفته اخیر چشم گیر بوده است. در حال حاضر خرید و فروش رمزارزهای مختلف به شکل‌های متنوع و در بسترهای گوناگونی انجام می‌شود. با این وجود اخیرا صرافی بایننس یک خدمت خود را از دسترس خارج کرده و با توقف تراکنش‌های دلاری مشتریان خود را شوکه کرده است. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، در توئیتی اظهار داشته که تنها 0.01 درصد از کاربران فعال این مجموعه ماهیانه از تراکنش دلاری بهره مند می‌شوند، با این وجود بایینس قبول دارد که این مورد قابل قبول نیست و رنجش مشتریان را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل صرافی بایننس قول داده تا این سرویس در اسرع وقت مجددا راه اندازی شود.

اندور، یکی از تحلیلگران شناخته شده بازار رمزارزها، اعلام کرده که بایننس به دلیل نداشتن شریک مناسب بانکی برای تسهیل تراکنش‌های دلاری، این سرویس را از دسترس خارج کرده است. این صرافی به تازگی چالش‌های بانکی زیادی پیدا کرده و بزرگ‌ترین این چالش‌ها به استفاده از سیستم سوییفت مربوط می‌شود.

با وجود چالش‌های مختلفی که بسترهای مطمئن رمزارزی با آن روبرو هستند، هنوز معامله گران زیادی روند قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را پیگیری می‌کنند و به خرید و فروش آن‌ها مشغول هستند. اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال معروف بازار است که اکنون هزار و 675 دلار قیمت دارد. عبور قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت هزار و 600 دلاری، امیدواری بیشتر سرمایه گذاران آن را در پی داشت. اکنون فعالان بازار اتریوم منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، هستند.

نگاهی به عملکرد این رمزارز نشان می‌دهد که قیمت آن طی سه سال گذشته هزار و 452 دلار رشد داشته و به نظر این رمزارز در سال‌های پیش روز رشد قیمت چند هزار دلاری را تجربه کند. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از مقاومت هزار و 689 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن وجود دارد.

تتر نیز یکی دیگر از رمزارزهای معروف بازار با پشتوانه دلاری است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور به 1 دلار می‌رسد. نرخ این رمزارز نیز طی سه سال اخیر 0.22 درصد رشد پیدا کرده است.

461893