اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در گچساران

فرمانداران گچساران از تعطیلی بعضی واحدهای صنفی به منظور مقابله با شیوع کرونا خبر داد.
تصویر اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در گچساران

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویر احمد، علیرضا اتابک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشاغل گروه های دوم، سوم و چهارم از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر فعالیت پزشکان زیبایی، رستوران ها، بیرون برها، سالن های ورزشی،تالارهای عروسی،اصناف مختلف به جز گروه یک در این شهرستان ممنوع است.

اتابک تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از تجمع شهروندان راه های منتهی به آرامستان شهر دوگنبدان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

فرماندار گچساران تاکید کرد: ظرفیت تخت های بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان به دلیل افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ تکمیل شده و بخشی از بیمارستان نرگسی به پذیرش کرونایی ها اختصاص یافته است.

وی ابراز داشت: براساس آخرین آمار که ۲ روز پیش اعلام شده۴۱ هزار و ۷۲۶ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده که بیش از ۱۲هزارو ۱۶۵ نفر به ویروس کرونا آلوده بوده است.

وی تصریح کرد: براساس آمار ۶۷۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان در قرنطینه خانگی هستند و ۱۰۷ نفر نیز هم اکنون در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

اتابک اظهار داشت: ۱۴۷ نفر در گچساران بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باخته اند که شاخص فوتی های ناشی از کرونا در گچساران بیش از ۱.۲درصد است.

وی ادامه داد: یکهزارو ۷۶۴ نفر در مرداد امسال تست کرونا داده اند که از این تعداد ۷۵۰ نفر مثبت می باشد.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع:ایرنا

329255