سفرها در خوزستان 51 درصد افزایش یافت

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد: سفرها در این استان از تیرماه 51 درصد افزایش داشته است.
تصویر سفرها در خوزستان 51 درصد افزایش یافت

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، فواد غزیعلی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون، یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۸۹ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری خوزستان در سطح درون استان و یا به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: تعداد مسافران جابه‌جا شده در پایانه‌های مسافربری خوزستان در این بازه زمانی، ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: این تعداد مسافر در قالب ۲۴۷ هزار و ۸۹۵ سفر جابه‌جا شدند که بیانگر رشد ۵۱ درصدی تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

غزیعلی عنوان کرد: تعداد مسافران برون استانی جابه‌جا شده از ابتدای تیرماه تاکنون، ۶۴ درصد و تعداد مسافران درون استانی ۵۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با اشاره به تفکیک تعداد سفرهای درون استانی و برون استانی، افزود: ۱۹۷ هزار و ۴۴۵ سفر درون استانی و ۵۰ هزار و ۴۵۰ سفر برون استانی در این مدت ثبت شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون، سفرهای درون استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد و سفرهای برون استانی ۳۸ درصد رشد داشته‌اند.

منبع:ایسنا

328442