درخواست از بیماران دیابتی خوزستان برای تزریق واکسن کرونا

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخواست خود از بیماران نادر و دیابتی دریافت کننده انسولین خوزستان مبنی بر تزریق واکسن کرونا را اعلام کرد.
تصویر درخواست از بیماران دیابتی خوزستان برای تزریق واکسن کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز سه شنبه گفت: امکان ثبت‌نام بیماران نادر یا دیابتی دریافت کننده انسولین ۱۸ سال به بالا و بدون اولویت سنی از طریق سامانه salamat.gov.ir فراهم شد.

وی افزود: لازم است که این بیماران ابتدا در سایت مورد نظر ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک برای تزریق واکسن اقدام کنند.

مردانی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۴۰ هزار دز واکسن در شهرهای تابعه این دانشگاه تزریق شده است گفت: از این تعداد ۴۴۰ هزار دز اول و یکصد هزار دز دوم بوده است.

وی افزود: تنها راه مقابله با کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام واکسیناسیون است لذا از شهروندان تقاضا داریم که هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

بیش از ۵۳ درصد موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان ناشی از نشست های خانوادگی و دورهمی است. شمار مراجعان کرونایی به مراکز درمانی خوزستان در ۴۸ ساعت گذشته، از مرز پنج هزار و ۱۰۰ نفر گذشت.

منبع:ایرنا

328750