توزیع ماهانه سه هزار و۵۷۰ تن آرد بین نانوایان فردیس

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس با بیان اینکه هرگونه گرانفروشی و کم فروشی نان در این شهرستان تحت نظارت بازرسان است، گفت: ماهانه سه هزارو ۵۷۰ تن آرد بین نانوایان فردیس توزیع می شود.
تصویر توزیع ماهانه سه هزار و۵۷۰ تن آرد بین نانوایان فردیس

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، داود مافی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این مقدار ۲ هزار و ۶۷۰ تن آرد سهمیه یارانه ای نوع یک که از محل گندم ۶۶۵ تومانی و سهمیه یارانه نوع ۲ ماهانه حدود ۹۰۰ تن از محل گندم ۹۰۰ تومانی تامین می شود.

وی بیان داشت : شهروندان فردیس درصورت کم فروشی یا گران فروشی می توانند تخلفات را به واحد بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت فردیس گزارش کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: طی سه ماه گذشته ۵۰۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان انجام شده که ۱۵۱پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مافی افزود: واحدهای متخلف به علت گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور،کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: نحوه فروش کالا، تنظیم و رصد بازار، برخورد قاطع با متخلفان، رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی از اهداف مهم این نظارت ها است.

مافی گفت: بازرسی و نظارت روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان فردیس با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و صنعت،معدن و تجارت رصد می شود.

وی خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت در قالب سامانه سیمبا تمام گزارش های تخلفات صنفی را روزانه به تعزیرات حکومتی منعکس می کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: طرح ساماندهی نمایشگاه داران خودرو در پیاده رو های جاده ملارد در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

ساکنان فردیس درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ برای رسیدگی ارائه دهند.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع:ایرنا

326066