اجرای محدودیت تردد شبانه در البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از مردم این استان خواست با توجه به شیوع موج پنجم کرونا خودداری از تردد غیرضروری را جدی بگیرند.
تصویر اجرای محدودیت تردد شبانه در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، به صورت ویژه اجرایی و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

وی افزود: بیش از ۳۹۰ هزار وسیله نقلیه از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح محدودیت های شبانه در این استان توسط دوربین های هوشمند اعمال قانون شدند.

شرق خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در معابر شهری این استان نیز در سال جاری ۲۰ هزار و ۴۳۱ وسیله نقلیه متخلف جریمه شدند.

وی یادآورشد : اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

شرق خاطرنشان کرد: تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین های هوشمند کنترل می شود و در صورت تردد و ورود خودرو های با پلاک غیربومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات اعمال قانون می شود.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

منبع:ایرنا

328308