فرمانده انتظامی استان زنجان:

پلیس در ۳۱ نقطه برای اجرای طرح محدودیت تردد مستقر است

فرمانده انتظامی استان زنجان از استقرار پلیس در ۳۱ نقطه از استان زنجان برای اجرای محدودیت ترددها خبر داد.
تصویر پلیس در ۳۱ نقطه برای اجرای طرح محدودیت تردد مستقر است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان از استقرار پلیس در ۳۱ نقطه از استان زنجان برای اجرای محدودیت ترددها خبر داد.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا، منع تردد‌ها و ممنوعیت‌ها در این زمینه از ساعت ۱۲ ظهر دیروز یکشنبه در استان زنجان به اجرا درآمده است، گفت: منع تردد‌ها و ممنوعیت‌ها بر اساس ابلاغیه کشوری بوده و در استان زنجان نیز به اجرا گذاشته شده است.

او افزود: باتوجه به آغاز منع تردد‌ها در بیش از ۳۱ نقطه از استان زنجان پلیس مستقر شده تا بر اجرای ابلاغیه کشوری نظارت داشته باشد.

جهانبخش گفت: هرگونه تردد خودرو‌های غیربومی به استان زنجان ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه بااشاره به اینکه محرم امسال نیز همانند سال گذشته شاهد برگزاری مراسم در شرایط خاص کرونایی هستیم، ادامه داد: معتقدیم مراسم محرم باید توأم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باشد که در این راستا پلیس همکاری لازم را با کادر درمانی استان زنجان و برگزارکنندگان مراسم محرم خواهد داشت.

جهانبخش افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در استان زنجان، مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و به جرأت می‌توان گفت که پلیس در همه مراسمی که در این ماه برگزار می‌شود، حضور مستمر دارد.

او با بیان اینکه در بحث هیئت‌ها نیز همزمان و همگام با کادر درمانی استان زنجان بر اجرای ساز و کار‌های بهداشتی و رعایت دستورالعمل ها نظارت خواهد شد، گفت: همچنین در بحث تأمین امنیت هیئت مذهبی و نیز تسهیل در رفت و آمد و امور ترافیکی شهر‌ها تمهیدات خاصی اتخاذ و بیش از ۳ هزار نیرو در استان زنجان به کار گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

332298