کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با پرسون:

پیام گروه‌های مقاومت عراق به آمریکا؛ در کشور ما امنیت و آرامش نخواهید داشت

واکنش‌هایی که توسط گروه‌های مقاومت در عراق صورت می‌گیرد، دو پیام برای آمریکایی‌ها دارد. یکی این‌که با هیچ گونه توافقی نمی‌توانید در خاک عراق باشید و دوم این‌که با دور زدن مصوبه مجلس و فریب افکار عمومی، در عراق امنیت و آرامش نخواهید داشت.
تصویر پیام گروه‌های مقاومت عراق به آمریکا؛ در کشور ما امنیت و آرامش نخواهید داشت

رضا میرابیان کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص حملات مکرر به مواضع آمریکا در عراق عنوان کرد: این حملات این پیام را دارد که آمریکایی‌ها با نوشتن قرارداد و دور زدن مصوبه مجلس عراق امکانی برای ماندن در خاک عراق را ندارند.

میرابیان تصریح کرد: در توافقی که بین دولت آمریکا و دولت عراق صورت گرفته، بندی مبنی بر خروج آمریکا از عراق وجود ندارد بلکه مأموریت نیروهای رزمی و جنگی آمریکا تغییر پیدا کرده آن هم فقط روی کاغذ تغییر پیدا کرده است.

وی همچنین اظهار داشت: براساس این توافق قرار است که نیروهای جنگی آمریکا به نیروی لجستیک، پشتیبانی و اطلاعاتی تبدیل شوند و در هیچ جای این توافق اشاره نشده که آمریکایی‌ها از عراق خارج می‌شوند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان گفت: واکنش‌هایی که توسط گروه‌های مقاومت در عراق صورت می‌گیرد، دو پیام برای آمریکایی‌ها دارد. یکی این‌که با هیچ گونه توافقی نمی‌توانید در خاک عراق باشید و دوم این‌که با دور زدن مصوبه مجلس و فریب افکار عمومی، در عراق امنیت و آرامش نخواهید داشت.

328282

مطالب مرتبط