جذب سرمایه توسط XRP برای بیست‌وپنجمین هفته متوالی!

محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال برای سومین هفته متوالی، مجموعاً ۱۵ میلیون دلار سرمایه جذب کردند. با این حال، حجم معاملات این محصولات، ۲۷ درصد کمتر از میانگین سال ۲۰۲۳ باقی مانده است.

تصویر جذب سرمایه توسط XRP برای بیست‌وپنجمین هفته متوالی!

به گزارش سایت خبری پرسون، در هفته گذشته، بیت کوین شاهد سرمایه ورودی ۱۶ میلیون دلاری بود که جریان ورودی آن از ابتدای سال تا به امروز را به ۲۶۰ میلیون دلار رساند؛ در حالی که تراکنش‌های شورت بیت کوین نیز ۱.۷ میلیون دلار دریافت کردند.

با این حال، طبق آخرین «گزارش هفتگی جریان صندوق‌های دارایی دیجیتال» منتشرشده توسط شرکت کوین شیرز (CoinShares)، آلت‌کوین‌ها هفته خوبی نداشتند.

محصولات سرمایه گذاری اختصاص داده شده به تزوس، لایت کوین و چین لینک، به ترتیب ۰.۲۵ میلیون دلار، ۰.۲۸ میلیون دلار و ۰.۳۱ میلیون دلار خروجی داشتند.

هفته گذشته برای اتریوم، بزرگ‌ترین آلت‌کوین جهان، نیز چندان مطلوب نبود و خروجی ۷.۵ میلیون دلاری را ثبت کرد. این در حالی است که بازار شاهد راه‌اندازی ۹ صندوق ETF آتی مبتنی بر اتریوم بود که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در هفته‌های گذشته تأیید شد.

از سوی دیگر، محصولات سرمایه‌گذاری اختصاصی ریپل (XRP)، همچنان رفتار متفاوتی با آلت‌کوین‌های دیگر دارند؛ زیرا سرمایه ورودی‌ به میزان ۰.۴۲ میلیون دلار دریافت کرده‌اند که بیست و پنجمین هفته متوالی ورودی سرمایه را در سال جاری برای آنها رقم می‌زند. این جریان‌های ورودی ثابت، حمایت قوی سرمایه‌گذاران از ریپل را نشان می‌دهند.

علاوه بر این، نابرابری منطقه‌ای همچنان پابرجا است و ایالات متحده همچنان ورودی‌های محدودی را تجربه می‌کند، در حالی که اروپا هفته گذشته مجموعاً ۷ میلیون دلار ورودی خالص داشته است. جالب اینجا است که سوئد تنها کشور اروپایی بود که در این دوره، جریان خروجی سرمایه را ثبت کرد.

منبع: مهر

544291