فرمانده بسیج سپاه پاسداران، در گفتگو با پرسون:

به فرموده رهبری همه اقشار باید بسته معیشتی بگیرند

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سازمان بسیج سامانه ای فراهم کرده که همه افرادی که قصد کمک دارند در این سامانه ثبت می‌شوند و کسانی که در این سامانه نامشان وجود دارد قبلا در هیچ ارگان دیگری نامشان نبوده و کمکی نیز نگرفته اند. بسته معیشتی، لوازم التحریر یا کالاهای اساسی به این خانواده ها تقدیم می‌شود.

سردار زهرایی، فرمانده بسیج سپاه پاسداران، در گفتگو با پرسون درباره حضور مردم در بحث تولید در روزهای شیوع ویروس کرونا گفت: کرونا یک ویروس ناشناخته برای همه بود و تا زمانی که گروه های جهادی بخواهند خودشان را با این ویروس وقف دهند حدود دو هفته تا آخر اسفند ماه زمان سپری شد اما بعد از مدت کمی گروه های جهادی با تولید ماسک و ضد عفونی کردن معابر و مساجد و در حوزه های دیگر پای کار آمدند.

او ادامه داد: تا به حال ۵۸۰۰ کارگاه تولید ماسک توسط مردم در سراسر کشور راه اندازی شده و در همکاری با وزارت بهداشت نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر از جهادگران برای شناسایی و غربالگری و مواردی از این دست بسیج شدند و گروه های جهادی نیز برای ضد عفونی کردن معابر رفتند.

وی افزود: نهضت کمک مومنانه بسیج توسط خواهران و برادران به سرانجام رسید که تایید و تحسین فرماندهی کل قوا را شاهد بودیم. بناست که از عید قربان تا محرم در این امر خداپسندانه همه افراد کمک ‌کنند.

فرمانده بسیج سپاه پاسداران تاکید کرد: شعار ما برای آن دسته هموطنانمان که به حج نرفته اند این است که حج و اربعین خودمان را در کمک به نیازمندان داشته باشیم و گروه های جهادی و تمامی وزارت خانه ها و نهاد های مردمی کمک می‌کنند.

سردار زهرایی در پاسخ به این سوال که چطور می‌توانیم درخواست های مردمی را مدیریت کنیم تا همه کمک کنند اشاره کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سازمان بسیج سامانه ای فراهم کرده که همه افرادی که قصد کمک دارند در این سامانه ثبت می‌شوند و کسانی که در این سامانه نامشان وجود دارد قبلا در هیچ ارگان دیگری نامشان نبوده و کمکی نیز نگرفته اند. بسته معیشتی، لوازم التحریر یا کالاهای اساسی به این خانواده ها تقدیم می‌شود.

194345

مطالب مرتبط