احتمال تودهنی زدن مجلس به روحانی

نماینده مردم ارومیه با انتقاد به اظهارات رئیس جمهورعلیه مجلس گفت: مجلس باید به شبهاتی که از سوی دولتمردان مطرح می شود، پاسخ دهد و انتظار از مجلس انقلابی آن است که پاسخی منطقی و انقلابی برای آنان داشته باشد.
تصویر احتمال تودهنی زدن مجلس به روحانی

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: اخیراً رئیس جمهور علت به نتیجه نرسیدن برجام را اقدامات مجلس و مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران دانسته و با قاطعیت گفته است که مجلس مانع رفع تحریم ها شده است.

وی افزود: حتما باید مجلس شورای اسلامی پاسخی محکم، مستدل و منسجم به این اظهارات رئیس جمهور دهد و این مسئله اهمیت زیادی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: این روزها شاهد گرانی آهن، سیمان، میلگرد و تورم کمرشکن هستیم و لازم است مجلس عکس العمل درخوری در این وضعیت نشان دهد و طرح و لایحه ای را در دستور کار قرار دهد که مشکلات مردم را حل کند.

ذاکر تأکید کرد: مجلس حتماً باید به شبهاتی که از سوی دولتمردان مطرح می شود، پاسخ دهد و انتظار از مجلس انقلابی آن است که پاسخی منطقی و انقلابی برای آنان داشته باشد.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه را برعهده داشت، اظهار داشت: مسائلی که مطرح کردید اهمیت زیادی دارد اما مجلس مطابق با قانون آئین نامه داخلی اداره می شود.

صباغیان: مجلس باید هر هفته جلسه ای برای بررسی گرانی ها برگزار کند

در ادامه جلسه محمدرضا صباغیان در تذکر شفاهی، گفت: تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن است که در صحن علنی درباره وضعیت اقتصادی کشور و تورم و گرانی بحث و تبادل نظر کنند.

وی افزود: بهتر است در هر هفته جلسه یک ساعت جهت پرداختن به اولویت های اساسی کشور نظیر گرانی ها و مسائل روز برگزار شود و وزراء هم حضور یابند و به نمایندگان پاسخ دهند.

327024