راه اندازی پویش نذر آب توسط مهریزی ها/ مشارکت ۲۰میلیون ریالی خیرین در این طرح

رئیس جمعیت هلال احمر مهریزبا اشاره به مشارکت مردم و خیرین در این امر خداپسندانه گفت: تاکنون 20 میلیون ریال از سوی خیرین مهریز به این پویش کمک رسانی شده است.
تصویر راه اندازی پویش نذر آب توسط مهریزی ها/ مشارکت ۲۰میلیون ریالی خیرین در این طرح

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آب نه تنها مایه حیات بلکه خود زندگی است و بدون آب زندگی سخت که نه غیرممکن است؛ زیرا بحران کم‌ آبی بی‌تردید بر ابعاد مختلف زندگی اعم از اجتماعی، محیط زیستی، اقتصادی و حتی سیاسی اثر می‌گذارد اما برای مدیریت این بحران چه باید کرد و چگونه باید یکدیگر را برای فائق آمدن بر این معضل یاری داد.

این بار از زاویه ای دیگر به موضوع اب و تقسیم آن بین هموطنان پرداخت شده و همدلی و همراهی در قالبی نو به منصه ظهور گذاشته خواهد شد تا یاری گر هموطنانی باشیم که در سیستان و بلوچستان با بحران خشکسالی و بحران آب مواجه شده‌اند و می‌توان در قالب پویش نذر آب برایشان آب نذر کرد.

حمیدرضا باقری در گفت گو با خبرنگار پرسون با اشاره به مشارکت مردم و خیرین در این امر خداپسندانه گفت: تاکنون 20 میلیون ریال از سوی خیرین مهریز به این پویش کمک رسانی شده است.

وی اظهار داشت: همشهریان می تواند با ارائه کمک‌های نقدی به شماره کارت:6104337428539488 یا ارسال کد دستوری#۳۵۱۱۲ در طرح پویش نذر آب شرکت کنند.
وی افزود: جمعیت هلال‌احمر به‌ عنوان مجموعه کمک‌رسان به مردم در شرایط سخت و بحرانی قرار است بخشی از مشکلات مردم این استان را در طرح نذر آب رفع کند.
باقری ادامه داد: طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان و منطقه «لگان» در قالب بسته های حمایتی معیشتی. لوازم ضروری بهداشتی، آب معدنی که توسط خیرین محترم تأمین خواهد شد اجرایی می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر مهریز خاطرنشان کرد: علاوه بر این پویش، خدمات بهداشتی و درمانی توسط کاروان سلامت با حضور پزشکان، پرستاران داوطلب، و امدادگران مهریز هم به مردم سیستان و بلوچستان ارائه می شود.
باقری گفت: طرح نذر آب 4 با هدف کمک خدا پسندانه به مردم نیازمند و آسیب دیده از خشکسالی سیستان و بلوچستان از ابتدای شهریور ماه شروع می شود.

انتهای پیام/

چاووشیان_استان یزد

326939