مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه:

هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم، از مشترکین خواست در این هفته حتما صرفه‌جویی داشته باشند.
تصویر هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم، از مشترکین خواست در این هفته حتما صرفه‌جویی داشته باشند.

امیدعلی مرآتی در گفت و گو با خبرنگارما با اشاره به پیش‌بینی گرم شدن هوا در هفته جاری، گفت: با افزایش گرما مصرف برق هم بالا خواهد رفت و این هفته از نظر مصرف برق هفته سختی است.

وی ادامه داد: چنانچه مشترکین همراهی نداشته باشند، این هفته احتمال برگشت خاموشی‌ها وجود دارد.

مرآتی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته با همکاری مشترکین و مدیریتی که از سوی شرکت توزیع برق صورت گرفت خاموشی بخش خانگی نداشتیم، تاکید کرد: تا پایان فصل گرما و خصوصا در هفته پیش رو هر زمان که گرمای شدید را داشته باشیم، احتمال خاموشی هست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین خواست در این هفته برای جلوگیری از بروز خاموشی‌ها حتما در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خاموشی‌ها بر اساس سهمیه‌ای است که برای استان در نظر گرفته می‌شود، یادآور شد: این سهمیه به صورت روزانه تعیین شده و هر روز متغیر است.

مرآتی در ادامه با اشاره به راهکارهای مدیریت مصرف برق، از سهم قابل توجه وسایل سرمایشی در مصرف برق یاد کرد و افزود: تقاضا داریم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شود.

وی با بیان اینکه پیک مصرف عمدتا در ساعات ۱۲ تا ۱۹ است، خاطرنشان کرد: در این ساعات باید از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف خودداری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درباره تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در مصرف برق نیز عنوان کرد: تاثیر این کار نزدیک به ۲۰ مگاوات بوده که در برابر میزان مصرف استان چندان قابل توجه نیست.

این مسئول افزود: از سوی دیگر مشکل اصلی پیک در ساعت ۱۲ تا ۱۹ است که سهم بسیار کمی از این بازه زمانی در ساعت کاری ادارات است.

منبع : ایسنا

326128