معاون حوزه علمیه سفیران بیجار در گفت‌وگو با پرسون:

ناتوانی در حل مشکل آب خوزستان برای دولتمردان مایه سرافکندگی است

معاون آموزش حوزه سفیران هدایت بیجار گفت: مردم خوب و خونگرم خوزستان مردانگی و غیرت خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به همه نشان داده‌ اند بنابراین شایسته نیست که مردمان این استان ابتدایی‌ترین نیاز خود، یعنی آب نداشته باشند و این امر برای دولتمردان مایه سرافکندگی است.

تصویر ناتوانی در حل مشکل آب خوزستان برای دولتمردان مایه سرافکندگی است

حجت الاسلام رضا خورشیدی؛ معاون آموزش حوزه سفیران هدایت بیجار در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، با اشاره به مسایل پیش آمده در استان خوزستان عنوان کرد: ایران ملتی یکپارچه و یکدست است و هر سختی و مشکلی که برای هر هم‌وطنی در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی پیش بیاید، بی‌گمان همه ملت برای رفع آن تلاش خواهند کرد.

معاون حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: در هفته‌های اخیر مشکل آب و قطعی آن باعث شده است که بسیاری از مردم استان خوزستان و شهرهای این خطه روزهای بسیار سختی را تجربه کنند، که بایسته است دولتمردان و مسئولان هرچه سریعتر وضعیت را ساماندهی کنند تا خدایی ناکرده زمینه سواستفاده فرصب طلبان و تجزیه طلبان نشود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه خدمت به خلق جزو عبادات است، ادامه داد: مردم خوب و خونگرم خوزستان مردانگی و غیرت خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به همه نشان داده‌اند بنابراین شایسته نیست که مردمان این استان ابتدایی‌ترین نیاز خود، یعنی آب نداشته باشند و این امر برای دولتمردان مایه سرافکندگی است.

حجت الاسلام خورشیدی گفت: حل مشکل آب در استان خوزستان به درازا کشید و همین امر باعث شد که فرصتی مغتنم برای عوامل تجزیه‌طلب و فرصت‌طلب در منطقه پیش بیاید و با ایجاد یک جو روانی تجمعات آرام و قانونی را بعضا به حاشیه بکشند که در کنار این امر رسانه‌های معاند نیز هیزم بر آتش این مشکل کوچک می‌ریزند.

معاون حوزه علمیه سفیران بیجار عنوان کرد: کسی که خود را مسئول می‌داند باید بداند که تنها برای انجام وظیفه آمده است نه دستور و ارعاب، از مسئولان کشوری و استانی درخواست داریم این مشکل مردم متدین و انقلابی خوزستان را حل کنند و با این کار جواب هشت سال مقاومت ایشان را در مقابل رژیم بعثی را جبران کنند.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ادامه یافتن مشکل آب و دیگر مسایل در استانی مانند خوزستان باعث می‌شود که عوامل فتنه میدان را برای فتنه‌انگیزی خود خالی ببینند، بنابراین شایسته است که حل مشکل مردم این خطه اولویت نخست دولت آقای روحانی باشد زیرا با شعار و حرف هیچ کاری سرانجام نخواهد یافت.

لازم به ذکر است که در کنار این تحلیل ها و بررسی موضوع آب خوزستان، داریوش ارجمند نیاز با اظهار نظر خود راجع به این موضوع، با داریوش ارجمند خوزستان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

راضیه السادات عینی ـ استان کردستان

325845