بایننس استرالیا معاملات Futures و Margin را متوقف می کند

گزارش شده است که بایننس استرالیا، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، بازار های مشتقات (derivative) خود را متوقف کرده است.
تصویر بایننس استرالیا معاملات Futures و Margin را متوقف می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، این خبر توسط پلتفرم محبوب رمزارز وو بلاکچین(Wu Blockchain) گزارش شد تا برخی از سرمایه گذاران در مورد توقف احتمالی معاملات آتی (futures) و مارجین (margin) مطلع شوند.
بایننس بخاطر اهرم پیشنهادی بالا با اقدامات نظارتی در برابر این نوع معاملات روبرو شده است. پیش از این، CFTC ایالات متحده همچنین در حال تحقیق در مورد بایننس آمریکا بود که آیا آنها خدمات معاملات اهرمی را به مشتریان در برابر اقدامات تنظیم شده توسط نهادهای نظارتی ارائه می دهند یا خیر.

در حال حاضر بایننس در بیشتر کشورها با قانونگذاری و نظارت روبرو است. شدت هشدارهای نظارتی از کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال، هر هشت کشور اعلام کرده اند که بایننس برای ارائه خدمات خود در این کشورها قانونگذاری نشده است.
بایننس اخیراً خدمات سهام توکنی شده خود را فقط به دلیل مشکلات نظارتی که توسط نهادهای نظارتی آلمان BaFin مطرح شده بود، فقط سه ماه پس از راه اندازی قطع کرده بود.

مجموعه ای از موانع نظارتی که بایننس طی چند ماه گذشته با آن روبرو شده است در زمان بسیار مهمی اتفاق می افتد که اکثر رقبای آن در حال کار با نهادهای نظارتی هستند تا خدمات خود را با رعایت کامل گسترش دهند. Coinbase و FTX این دو رقیب از نظر انطباق و تصویب مقررات پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

کمبود مقرهای فیزیکی برای مبادله رمزارزها بزرگترین مسئله قانونگذاران بوده است. با این حال، اگر سرمایه گذاران مجبور به شکایت از این سیستم عامل شوند، این مسئله بزرگی را ایجاد می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: coingape

325380