ابوترابی:

روحانی با وعده سیب و گلابی برجام، 8 سال مردم را سر کار گذاشت!!/ طرح های آبی دولت پت و مت گونه است!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس مدعی شد: دولت دوازدهم کشور را با وعده سیب و گلابی برجام سر کار گذاشت. دستگاه‌های امنیتی باید پاسخ دهند که آیا این اقدامات با سوء نیت بوده یا خیر.
تصویر روحانی با وعده سیب و گلابی برجام، 8 سال مردم را سر کار گذاشت!!/ طرح های آبی دولت پت و مت گونه است!

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل ابوترابی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: در حال حاضر کشور با چندین جنگ واقعی مثل جنگ اقتصادی، بیماری کرونا، خشکسالی، بی‌برقی و .... مواجه است اما وعده الهی «همانا پس از هر سختی آسانی می‌آید» نزدیک است.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به ریاست سید ابراهیم رئیسی بر دولت سیزدهم گفت: مردم با انتخاب خود تغییر را با آراء خود فریاد زدند. مردم از ترک فعل‌های بزرگی مثل عدم ساخت و ساز مسکن، عدم ساخت پالایشگاه‌ها و… خسته‌ شدند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس مدعی شد: دولت دوازدهم کشور را با وعده سیب و گلابی برجام سر کار گذاشت. دستگاه‌های امنیتی باید پاسخ دهند که آیا این اقدامات با سوء نیت بوده یا خیر.

ابرترابی گفت: حالا با آمدن مرد میدان مثل سوابق درخشانمان در جنگ تحمیلی با توکل به خدا، همدلی مردم و مسئولان پیروز میدان خواهیم شدیم. شبیه تجربه جنگ پیچیده و خطرناک داعش که‌ توسط سرویس‌های اطلاعاتی - امنیتی کشورهای متخاصم بوجود آمده بود، با مرد میدان یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی تهدید بدل به فرصت شد و ایران بدل به یک ابر قدرت سیاسی شد.

وی همچنین با بیان اینکه ایران همزمان با جنگ اقتصادی تهدید کرونا را به فرصت بدل کرد، گفت: کشورمان تولید ماسک را از ۶ میلیون به ۴۰ میلیون رساند و در تولید و صادرات ونتیلاتور، واکسن کرونا و داروهای مربوطه و تولید الکل تبدیل به صادرکننده شدیم و راه بیست ساله را یک ساله طی کردیم. سه نمونه از بحران‌های بزرگ کشور را که کشور را بدل به ابر قدرت نظامی، سیاسی و ابر قدرت تولید واکسن کرونا کرد را مثال زدم بگویم اگر مردم مرد میدان را انتخاب کنند، می‌توانیم تهدیدهای بزرگ را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کند.

ابوترابی در خصوص بحران اقتصادی گفت: خروجی جنگ اقتصادی ما نیز ابر قدرتی اقتصادی خواهد بود به شرطی که مسئولان عین مردم و بین مردم باشند؛ با صداقت با مردم حرف بزنند تا بتوانیم اعتماد سلب شده را بازگردانیم. با امکانات موجود آینده کشور بسیار امیدوار کننده است. مشکلات بسیار بزرگی داریم اما جوانان تحصیل کرده، منابع طبیعی عالی جغرافیای فوق‌العاده داریم. تنها حلقه گمشده ما قوه مجریه قوی بود که مرد میدان انتخابات اخیر ان شاءالله می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به بحران آب در برخی استان‌های ایران گفت: جنگ آب در کشور بوجود آمده است. ما باید با همدلی، اتحاد و نگاه ملی موضوع آب را حل کنیم. طرح‌های ما برای آب، طرح‌های پَت و مَت است. برای مثال برای انتقال آب به اصفهان، آب چهار محال و بختیاری ۹۰۰ کیلومتر از کارون به خلیج فارس می‌رسد و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای شیرین کردنش خرج می‌کنیم و به اصفهان انتقال می‌دهیم؟ آیا چیزی جز پَت و مَت چیزی به آن می‌توان اطلاق کرد.

پَت و مَت، نام دو شخصیت در یک انیمیشن خارجی است که دچار مشکلاتی شده و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن دارند! اما به شکل طنزگونه‌ای مشکلات جدیدی به وجود می‌آید.

325278