کاهش سختی استخراج بیت کوین برای چهارمین بار متوالی!

در میان سرکوب مداوم استخراج ارزهای رمزپایه در چین، استخراج بیت کوین جدید (BTC) همچنان آسان تر می شود. زیرا بیت کوین افت دیگری در دشواری استخراج را تجربه کرده است.

تصویر کاهش سختی استخراج بیت کوین برای چهارمین بار متوالی!

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اطلاعات به دست آمده از Bitcoin explorer BTC.com ، در تاریخ 18 جولای(27 تیر)، شبکه بیت کوین چهارمین تنظیم منفی متوالی خود را در زمینه دشواری استخراج اعلام کرد و بیت کوین 4.8 درصد افت داشته است.

آخرین تنظیم سختی استخراج در بلوک 6 691,488 رخ داده است که میزان سختی را از 14.4 تریلیون به 13.7 تریلیون کاهش می دهد که پایین ترین سطح ثبت شده از ژوئن 2020 (خرداد 1399) است. پس از رسیدن به بیش از 25 تریلیون در 13 می(23 اردیبهشت)، معیارهای دشواری در دو ماه گذشته تقریباً نصف شده است.

آخرین تعدیل استخراج بیت کوین به دنبال یک سری افت دشواری متوالی انجام شده است که با کاهش تقریباً 16 درصدی در 29 می(8 خرداد) آغاز شده است. تعدیلات منفی بعدی با افت 5.3 درصدی در 13 ژوئن(23 خرداد) و بزرگترین مشکل افت استخراج در شبکه بیت کوین با کاهش شدید 28 درصدی در 3 جولای(12 تیر) ادامه یافت.

با مشکل بیشتر نیاز بیشتر به قدرت محاسبات اضافی برای تأیید معاملات و استخراج سکه های جدید، دشواری استخراج بیت کوین معیاری برای میزان سختی استخراج بلاک بیت کوین میباشد. تنظیم دشواری استخراج بیت کوین، هر 2,016 بلوک یا تقریباً هر دو هفته یک بار اتفاق می افتد. زیرا بیت کوین به منظور خود تنظیمی(self-adjust) بلاک برنامه ریزی شده است تا 10 دقیقه زمان هدف را حفظ کند.

ادامه کاهش دشواری استخراج بیت کوین در پاسخ به مهاجرت ماینر به خارج از کشور چین، ناشی از سرکوب عمده استخراج ارز رمزنگاری شده توسط مقامات محلی میباشد. افت دشواری مداوم به موازات کاهش هش ریت(hash–rate) بیت کوین و همچنین کاهش متوسط ​​هزینه های معاملات بیت کوین، کاهش می یابد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

325260