کری هواداران استقلال برای پرسپولیسی‌ها:

سپاهان قهرمانی لیگ را می‌گیرد و استقلال قهرمانی جام حذفی را!

اگرچه استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داده ولی حالا شانس خوبی برای فتح جام حذفی دارد و همین مسئله به سوژه‌ای برای تقابل هواداران این تیم با پرسپولیسی‌ها بدل شده است
تصویر سپاهان قهرمانی لیگ را می‌گیرد و استقلال قهرمانی جام حذفی را!

به گزارش سایت خبری پرسون، برد مقابل پرسپولیس و حذف کردن این تیم از گردونه پیکارهای جام حذفی موجب شده تا هواداران استقلال حسابی برای رفقای پرسپولیسی خود در فضای مجازی کرکری بخوانند.

اگرچه استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داده ولی حالا شانس خوبی برای فتح جام حذفی دارد و همین مسئله به سوژه‌ای برای تقابل هواداران این تیم با پرسپولیسی‌ها بدل شده است. نکته جالب توجه اینکه تعدادی از هواداران استقلال که در فضای مجازی بسیار فعال هستند، کارزاری به راه انداخته و با ساختن هشتک های متعدد، مدعی شده‌اند استقلال عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را مال خود می‌کند و سپاهان نیز فاتح پیکارهای لیگ برتر می‌شود تا کاپ‌های این فصل میان این دو تیم تقسیم شده و پرسپولیسی‌ها تماشاگر حسرت به دل چنین اتفاقی باشند!

استقلالی‌ها مدعی‌اند پرسپولیس در این فصل جام نخواهد گرفت و همان طور که جام حذفی را از دست داد، قافیه رقابت در لیگ برتر را نیز می بازد. ناگفته پیداست که هواداران پرسپولیس نیز به این کرکری جواب داده‌اند و مدعی‌اند تیم آنها قهرمان لیگ برتر می‌شود و استقلال هم مانند فصل گذشته دستش از رسیدن به کاپ قهرمانی جام حذفی کوتاه خواهد ماند.

منبع: خبر ورزشی

325010