استقلال؛ تعیین‌کننده تیم قهرمان و تیم سقوط‌کننده!

استقلال قهرمان لیگ برتر نمی‌شود ولی برنامه مسابقات و رقبای پیش روی این تیم به گونه‌ای است که شاگردان فرهاد مجیدی قطعاً نقش فوق‌العاده مؤثری در تعیین تیم دوم سقوط‌کننده به لیگ آزادگان خواهند داشت.
تصویر استقلال؛ تعیین‌کننده تیم قهرمان و تیم سقوط‌کننده!

به گزارش سایت خبری پرسون، شرایط جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر به گونه‌ای است که شانس قهرمانی استقلال در این مسابقات فوق‌العاده پایین تلقی می‌شود. اگرچه استقلالی‌ها به لحاظ ریاضی همچنان برای فتح لیگ برتر شانس دارند ولی واقعیت امر این است که از نظر فوتبالی نمی‌توان چنین بختی را برایشان متصور شد و به همین خاطر آبی‌پوشان انگیزه‌ای فوق‌العاده زیادی برای فتح جام حذفی دارند.

استقلال قهرمان لیگ برتر نمی‌شود ولی برنامه مسابقات و رقبای پیش روی این تیم به گونه‌ای است که شاگردان فرهاد مجیدی قطعاً نقش فوق‌العاده مؤثری در تعیین تیم دوم سقوط‌کننده به لیگ آزادگان خواهند داشت و می‌توانند در انتخاب قهرمان هم بسیار مؤثر باشند. استقلال دو بازی آینده خود را مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران برگزار می‌کند، تیم‌هایی که این روزها نهایت تلاش خود را برای باقی‌ماندن در عرصه رقابت‌های لیگ برتر به کار بسته‌اند و نتیجه جدال آنها با آبی‌پوشان می‌تواند نقش مهمی در ماندن یا رفتن آنها ایفا کند.

از طرف دیگر، آخرین مسابقه فصل جاری استقلال برابر سپاهان اصفهان است و شاید رقابت شانه به شانه شاگردان محرم نویدکیا با مردان یحیی گل محمدی، سرنوشت کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری را به هفته پایانی بکشاند و آنگاه نتیجه جدال آبی‌ها با طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی فوق‌العاده مهم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

324991