لئون استپانیان:

نائب قهرمانی هم به نظر من ارزش قهرمانی دارد

کاپیتان سابق سپاهان با بیان این‌که با آمدن نویدکیا خیلی چیزها در سپاهان تغییر کرد، گفت: من از فوتبالی که پارسال سپاهان انجام می‌داد خوشم نمی‌آمد اما اکنون سپاهان یک فوتبال مدرن و هجومی را دارد ارائه می‌دهد.
تصویر نائب قهرمانی هم به نظر من ارزش قهرمانی دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، لئون استپانیان درباره پیروزی سپاهان در داربی اصفهان و کورس قهرمانی لیگ اظهار کرد: من این بازی را از نزدیک دیدم و خیلی خوشحال شدم سپاهان در این بازی پیروز شد اما از طرفی هم ناراحتم که ذوب‌آهن به چنین روزی افتاده است. ذوب‌آهن باید تلاش خودش را انجام دهد تا در لیگ برتر بماند و سهمیه اصفهان نباید کم شود. در هفته آخر دیگر همه چیز دست خدا است و نمی‌شود نتایجه نهایی را پیش بینی کرد.

او ادامه داد: نمی‌گویم که سپاهان شانس قهرمانی ندارد اما به نظر من شانس خیلی کمی دارد. البته باید تلاش خودشان را انجام دهند و سه امتیاز را بگیرند. باید امیدوار باشند و بقیه‌اش دست خدا است. سپاهانی که مدت‌ها جامی نمی‌آورد این رتبه و کسب این موفقیت هم خیلی خوب است. نائب قهرمانی هم به نظر من ارزش قهرمانی دارد و بازگشت آقای نویدکیا و ساکت بسیار به این تیم کمک می‌کند. سپاهان به اوج خودش برگشته و امیدوارم در سال‌های آینده بتوانند موفق باشند و عناوین قهرمانی را به دست آورند.

کاپیتان سابق سپاهان با بیان این‌که با آمدن نویدکیا خیلی چیزها در سپاهان تغییر کرد، گفت: من از فوتبالی که پارسال سپاهان انجام می‌داد خوشم نمی‌آمد اما اکنون سپاهان یک فوتبال مدرن و هجومی را دارد ارائه می‌دهد. سپاهان هم جوانان و هم باتجربه‌های خیلی خوبی دارد و این کمک می‌کند تا جوانانش بیشتر پیشرفت کنند. من به عنوان یک سپاهانی و کسی که چند سال کنار محرم نویدکیا بازی کردم، خوشحالم که او توانسته این تیم را بسازد.

او همچنین اضافه کرد: سپاهان در چند سال گذشته خوب نبوده و به نظر من مقام دومی هم برای سپاهانی‌ها ارزش قهرمانی دارد و مطمئنم در سال‌های آینده نویدکیا این تیم را به قهرمانی می‌رساند. امسال که رو به پایان است اما ادامه این روند سپاهان با نویدکیا باعث می‌شود همه تیم پیشرفت کند و مطمئنم به نتیجه می‌رسند. نویدکیا می‌تواند سال‌های سال سرمربی سپاهان بماند، چون خودش از خانواده سپاهان است و خیلی خوب می‌داند چگونه باید در سپاهان کار کرد.

استپاینیان در پایان عنوان کرد: محرم نویدکیا ‌می‌داند کارمندان کارخانه سپاهان چقدر زحمت می‌کشند تا به خانواده‌های‌شان پول برسد به همین دلیل خیلی خوب شرایط سپاهان را درک می‌کند. آن‌ها تا امروز هم خوب نتیجه گرفتند و امیدوارم در سال‌های آینده بتواند به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: ایسنا

327021