سرانه بالای مصرف نان در اشتهارد البرز

فرماندار اشتهارد گفت: این شهرستان یک شهرستان کارگرنشین بوده و مصرف نان یکی از نیازهای بسیار ضروری مردم آن است.
تصویر سرانه بالای مصرف نان در اشتهارد البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، فرهاد شیبک پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اشتهارد که با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرایطی به وجود آمده که نظارت بیشتر نسبت به عملکرد نانوایی‌های شهرستان را به امری ضروری و واجب تبدیل کرده است و باید به صورت ویژه به مسئله پرداخت.

وی با بیان اینکه بی‌کیفیتی و عدم رعایت ساعت پخت از سوی برخی نانوایان شهرستان موجب نارضایتی عمومی شده است، تصریح کرد: بر این اساس نیاز است دستگاه‌های نظارتی و متولی بسیار جدی‌تر از گذشته با این موارد برخورد کرده و سطح کمی و کیفی نظارت‌های خود را بالا ببرند تا بتوانیم رضایت ساکنان اشتهارد در این زمینه را فراهم کنیم.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: اشتهارد یک شهرستان کارگرنشین بوده و مصرف نان یکی از نیازهای بسیار ضروری مردم آن است، بنابراین باید نانوایان در پخت نان دقت کافی را داشته و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرانه مصرف آرد در اشتهارد از دیگر نقاط استان بیشتر است و با این توصیف فرمانداری پیگیر افزایش سهمیه آرد شهرستان است.

شیبک متذکر شد: در حال حاضر ۴۸ نانوایی در شهرستان اشتهارد فعالیت دارند که ۳۴ باب از آنها دولتی و ۱۴ باب دیگر خصوصی هستند که میزان مصرف آرد در ماه بیش از ۴۲۰ تن است که این میزان باید افزایش پیدا کند.

منبع:مهر

324922