هوای غبارآلود در البرز

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: وزش باد و گرد و خاک و در بعضی ساعات در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق در این استان مورد انتظار است.
تصویر هوای غبارآلود در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج با ناپایداری محلی از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن وزش باد و گرد و خاک و در بعضی ساعات در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با وزش باد و گرد و خاک و در عصر در ارتفاعات بارش خفیف و احتمال رعد و برق بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با وزش باد و گرد و خاک و در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق است و هوا نیز در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

وی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است

منبع:مهر

324862